• Ungmamma93

Börja blöda jättemycket igen,?

Hej,den senaste veckan har min blödning avtagit,min son är nu 5 veckor gammal.. och igår avtog den helt, men sen på kvällen började jag blöda nästan lika mycket som dirket efter förlossningen, är detta normalt?

• Svar på tråden Börja blöda jättemycket igen,?
  • Amy27

Japp! Avslaget kan hålla på så ett bra tag innan den försvinner helt.

• Ungmamma93
    Fridaa87 skrev 2011-06-12 09:08:24 följande:
    Hade så fram och tillbaka i ca 10-12 veckor!
    okej vad jobbigt,kom det klumpar då också? för mig är det klumpar fortfarande..stora klumpar!:(
  • HelenaMaria
    Ungmamma93 skrev 2011-06-13 11:32:13 följande:
    okej vad jobbigt,kom det klumpar då också? för mig är det klumpar fortfarande..stora klumpar!:(
    Men du, kolla med din barnmorska om du ska ha det så. Bäst att kolla upp då klumpar kan betyda att det finns rester av fosterhinna m.m. i livmodern. Jag födde barn i fredags och de ville att jag skulle säga till om det kom klumpar eftersom de misstänkte att det var lite hinna kvar i livmodern. Än har jag inte märkt något konstigt som tur är.
  • Ungmamma93
    HelenaMaria skrev 2011-06-13 12:43:04 följande:
    Men du, kolla med din barnmorska om du ska ha det så. Bäst att kolla upp då klumpar kan betyda att det finns rester av fosterhinna m.m. i livmodern. Jag födde barn i fredags och de ville att jag skulle säga till om det kom klumpar eftersom de misstänkte att det var lite hinna kvar i livmodern. Än har jag inte märkt något konstigt som tur är.
    okej, ja det är väl lika bra, för nu är det ändå 6 veckor sen och det känns som om det borde slutat klumpa iaf.. får höra med BM, grattis förresten!
Svar på tråden Börja blöda jättemycket igen,?