Min man väntar barn med en annan
Hej !
Jag vet inte hur jag ska börja jag och min man har två barn ett är gemmensamt barn vi har varit gifta i fem år och fortfarande ihop. vi har haft lite svårt sista halvåret på grund att han berätatde för mig i feb att han varit otrogen mot mig. Jag förlät han men efter två månader kom smällen tjejen han varit otrogen med är gravid och behåller barnet och detta tar fram så många känslor,jag älskar min man och jag kunde förlåta otrogheten men jag vet inte om vi klarar oss igenom detta, det gör ont jag känner mig så sviken känner mig som jag kommer bli så utskratatd vet inte vad jag ska göra samtidigt vet jag att alla tänker jag borde springa fort som bara den och lämna han,men ändå e jag kvar ....
Och nu förra veckan fick jag vet aatt jag är gravid... vill inte ta bort det så jag ahr bestämt för att behålla det och igår fick jag rosa flytningar och trodde jag började få mf vilket det kanske är men det har avtagit men det första jag började sörja va på grund av att nu skulle han få hennes barn istället för vårat. Jag säger allt möjligt till han om barnet när vi bråkar (ok allt är ganska nytt nu och antar att jag beh bearbeta) jag vill inte att han ska ha kontakt med det barnet, och där kan jag inte va logisk även om det inte är barnets fel men jag vill inte!!!
Vore tacksam för lite råd :(