• poirot

Om du med fosterdiagnostik kunde se om ditt barn skulle bli en sådan som fotograferar sina flytningar eller sitt underliv och lägger ut på internetforum, skulle du då ta chansen?

Det är mycket prat om fosterdiagnostik, fnula på det här etiska dilemmat ni!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du med fosterdiagnostik kunde se om ditt barn skulle bli en sådan som fotograferar sina flytningar eller sitt underliv och lägger ut på internetforum, skulle du då ta chansen?
  • shitvadjaghatar

Alltså, jag brukar vara imot döds straff, men i sånna här lägen där folk fottar sina flytningar, känner på sin livmodertapp och har blommor i sin pres så är jag tveksam.

Huir kan man göra så mot ett barn? En medmänniska??????+

• Boothwalker

Varför skulle jag vilja veta om det? Om hen gör det är det definitivt inte nåt jag vill veta om =)
    Och jag vet inte om jag skulle göra abort för nåt. Men jag skulle definitivt inte vilja att hen gör så men jag är för fritt val =)

♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • Sömnstörd

Jag skulle bli skitlycklig! Äntligen någon som jag helt öppet skulle kunna jämföra foton med, diskutera tekniker, vinklar och utrustning.

Svar på tråden Om du med fosterdiagnostik kunde se om ditt barn skulle bli en sådan som fotograferar sina flytningar eller sitt underliv och lägger ut på internetforum, skulle du då ta chansen?