• Anonym

Min kille vill inte ha sex med mig....

Min kille och jag har varit tillsammans ett halvår, ska flytta ihop och allt är på ytan bra. MEN, nu har det gått en vecka sen vi hade sex.. och såhär var det inte innan för då var han mer intresserad. Nu slickar han mig inte ens när vi har sex.

Frågade honom i veckan vad problemet var och då sa han att han har torr hud på snoppen??? Det är ju konstigt att jag inte märkt något av det?

Får väl onanera innan han kommer hem ikväll, för han vill ju inte ligga ändå....

Har nån nått råd? Vet ju att sexlusten kan minska o sådär efter ett längre förhållande, men såhär fort ska den väl inte göra det..? 

• Svar på tråden Min kille vill inte ha sex med mig....
  • Anonym (Sugen)

Han har väl inte så hög sexdrift, simple as that. Alla är inte lika kåta och det behöver inte vara kopplat till nervositet eller otrohet. Herregud, skulle man överanalysera allt och börja inbilla sig saker och ting kan man lika gärna söka hjälp. I början var jag helt tokig, vet inte hur många ggr jag har anklagat min sambo för att ligga med andra osv pga att han inte vill ha sex lika ofta som jag, deg känns sjukt och ohälsosamt att hela tiden försöka leta orsaker till ett visst beteende

• Badabing
    Anonym skrev 2011-06-17 20:15:17 följande:
    Kan tala om att när han väl vill så är sexet inte särskilt bra heller.. har föreslagit massa nya ställningar o platser men han bara pratar bort det..

allt handlar om honom hela tiden, att han ska komma, och när han gjort det så skiter han i mig.. vet inte om det är medvetet men jag kommer typ ALDRIG när vi har sex, jag måste förvisso ta till vibrator för att kunna komma så det kanske är "för jobbigt" men ändå ...
    Men vad är det för snubbe? Fattar inte hur någon kan vara så. Det handlar om att få sin partner att komma eller har jag uppfattat sex fel? =)
    Men varför vill du va med honom om sexet är tråkigt?
  • Anonym

En vecka??? Herre Gud, en vecka behöver väl inte betyda allvarliga problem? Däremot låter det konstigt att han inte är intresserad av din njutning och att sexet är tråkigt...

• Anonym

Oj det låter som min kille. Tyvärr blev det inte bättre efter 2 barn utan ännu värre. Total sextorka....Dra dig ur medans du kan eller ta upp det på något fint sätt. Annars kommer du få höra att du alltid klagat...och vips så är hans dåliga sexlust ditt eget fel...du har ju alltid klagat....

• Snöviolen
    Anonym skrev 2011-06-17 20:44:43 följande:
    Menar du att han kanske inte vill flytta ihop?
    Fråga honom rakt ut.
  • Anonym (Sugen)
    Anonym skrev 2011-06-17 23:27:15 följande:
    Oj det låter som min kille. Tyvärr blev det inte bättre efter 2 barn utan ännu värre. Total sextorka....Dra dig ur medans du kan eller ta upp det på något fint sätt. Annars kommer du få höra att du alltid klagat...och vips så är hans dåliga sexlust ditt eget fel...du har ju alltid klagat....
    Åh det där suger. Jag har varit tjatig och då menar han på att han tappar lusten ännu mer? Vilken lust? Det finns ju för fan ingen! Har som sagt vant mig och jag älskar honom över allt annat. Igår hade han städat kliniskt rent hemma innan han stack ut på en öl under förkvällen. Jag kunde softa och vila utan att behöva tänka på städa, diska och annat. Han var hemma till 23:00 för att klappa mig och pussa bebismagen :)
  • Anonym (samma här)

Jag trodde jag var ensam om detta, vi hade sex jätteofta fram tills två år sen ca, nu är det kanske 1 gång i veckan eller varannan vecka, och jag behöver mer än så, men han säger bara att han e trött o eftersom jag tjatar så blir han mera avtänd säger han!! Man blir fan förnedrad varje gång man får ett nej =( han är absolut inte otrogen, det vet jag, han e bara jämt trött tyvärr. men när vi väl har sex är det helt underbart, för oss båda =) men vad gör man???

• Anonym (kille)

upplever samma sak men är kille....

• Marcus121

puhh en vecka.. Lugn och fin.
    Han kanske bara har en dålig snopp vecka.
    När det gäller sexet. Är du inte ärlig och säger hur du vill ha det. kommer det aldrig ändras.

• Anonym (Tjej24)
    Anonym (Sugen) skrev 2011-06-18 06:55:39 följande:
    Åh det där suger. Jag har varit tjatig och då menar han på att han tappar lusten ännu mer? Vilken lust? Det finns ju för fan ingen! Har som sagt vant mig och jag älskar honom över allt annat. Igår hade han städat kliniskt rent hemma innan han stack ut på en öl under förkvällen. Jag kunde softa och vila utan att behöva tänka på städa, diska och annat. Han var hemma till 23:00 för att klappa mig och pussa bebismagen :)
    Öhum ursäkta om jag frågar, men det där skulle jag bli jättenervös av. Städat bort spåren från en annan tjej? Dessutom vill han inte ha sex med dig? Skäms
  • ruyffo

Ja det där är tufft! Jag är kille i samma sits som dig TS.

Vi har alltid varit olika. Skulle jag "välja partner" idag så hade det helt klart varit ett måste att vi låg på ungefär samma sexbehov. Jag vill gärna varje dag, hon vill en gång i månaden!

Jag vet hur du känner dig. Ni får prata om det

Svar på tråden Min kille vill inte ha sex med mig....