Han får ha sex med andra
Ja min pojkvän får ha sex med andra om han skyddar sig!
Han får testa sig annars.
Jag själv får inte och jag vill inte heller.
Låter ni era partners ha sex med andra?
Min man får ha sex med andra om jag är med
Exet och jag fick ha sex utanför relationen, och jag tyckte om friheten (gjorde han med). Vi var däremot vädigt måna om varandra och gjorde inget utan att ha pratat igenom det först. Ville jag inte att han skulle så gjorde han inget, och vice versa. Vi hade mest sex med andra som par iofs, men det var bara ännu bättre
Min nästa relation kommer förmodligen se likadan ut, förutsatt att han inte är en omogen idiot som utnyttjar det. Men så blir jag inte tillsammans med såna ändå
Vill TS inte vara med andra men låter honom vara det, fine. Är hon "förbjuden" att vara det och är ok med det, fine. Jag vill däremot inte förbjuda något som jag själv vill göra.
Vi har haft lite samma deal här med. Vi har båda tillstånd att vara med andra, men han vill inte så det är bara jag som har haft lite kul vid sidan av. Däremot deltar han gärna när vi blir flera i sängen.
Under graviditeten har inte jag heller klarat av att träffa någon annan så det står ganska stilla just nu.
Jag fascineras alltid över hur många som faktiskt underlåter att leva strikt monogamt. :D
Jag får ha sex med andra, men min sambo får inte det.
Jag har gett min karl frikort. Men han vill inte ha dom.. Jag vill ge hnm så jag själv kan få av andra.. :-P
Vi har aldrig sex, för jag vill inte. Han ber inte om det heller, han respekterar min vilja. Försökt fösa ut hnm på krogen å sagt att det är Ok om det skulle hända nåt. Men han är kär i mig säger han.. Naaaaaaaaaaaaaw.. Gulligt, ja! Men va fan.. :-P
Jag ÖNSKAR vi hade haft ett öppet förhållande! Min man hade dock haft svårt för det. Såg något om det på Tv för längre sedan och han sa: Helt ok att de som vill leva så ska göra det. Men jag hade inte klarat det.
Thats it...
Det låter som att du är världens bästa partner!
Jag måste bara få fråga, gör det inte ont i hela hjärtat när du vet att han har varit med någon annan.
Jag skulle lämna min flickvän direkt ifall hon var med någon annan.
Vi har haft trekant några gånger men det är hennes vänner som har varit med. För mig går det jätte bra och jag gillar verkligen se henne gå ner på en annan kvinna.
Jag tillåter min fru att roa sig om hon för stunden vill. Blir hon attraherad och kåt på någon under tex en utekväll så tycker jag bara det är härligt om hon får hångla och kanske knulla.