• Bel

Bandau strapless bra

Hej!

Behöver hjälp! Jag har väldigt små bröst, 80 A och dessutom så tycker jag att vanliga BH:ar är fruktansvärt obekväma. Jag trivs bra med mina små bröst och vill inte ha större, så jag är inte intresserad av Push-up eller annat. Däremot så vill jag ha typ någon slags mjuk skön Bandau BH som "håller in" brösten och inte visar bröstvårtan. Anledningen till att jag vill ha axelbandslöst är för att jag tycker det är fult att de syns när man har linnen och dessutom tycker jag att de skaver. Har hittat många Bandau strapless bra på utländska sidor, men inga svenska! Någon som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Bandau strapless bra
  • Dr to be

Lindex har om jag inte missminner mig. Själv har jag stl 70a och bor i princip i min axelbandslösa bh. Så mkt snyggare

• Bel
    Dr to be skrev 2011-06-21 08:33:39 följande:
    Lindex har om jag inte missminner mig. Själv har jag stl 70a och bor i princip i min axelbandslösa bh. Så mkt snyggare
    Vilken axelbandslösa har du? Jag köpte nyss en Wonderbra, men jösses vad stel och bråkig den var.
    500:- åt helsefyrRynkar på näsan. Jag skulle bara vilja ha en mjuk, skön, axelbandslös. Ska det vara så svårt att hitta?
    Och jag håller med dig, axelbandslöst är såå mycket snyggare.
  • 010306

Jag har lindex egna märke av axelbandslös bh med såna klistriga band både upptill & nertill :) den sitter som berget även på mej som har 70 D .

• Bel
    010306 skrev 2011-06-21 10:13:48 följande:
    Jag har lindex egna märke av axelbandslös bh med såna klistriga band både upptill & nertill :) den sitter som berget även på mej som har 70 D .
    Tror att de sitter bättre på tjejer som har lite större bröst som du har. Jag fyller ju knappt ut en A-kupa så det blir bara känslan av att de axelbandslösa, formpressade "far runt". Jaja, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara Men tack för ditt svar!
  • Bel
    CallGirl skrev 2011-06-21 10:15:26 följande:
    Kan bröstvårttejp vara ett alternativ?
    Jag har också funderat på det, men jag skulle nog ändå behöva ha någon slags BH som håller i hop brösten. De blir så toppiga och tradiga annars. Efter amning så är det inte så fylliga längre
    Jag har hittat en BH som heter " Coobie bra", men de verkar man bara kunna beställa från USA, och jag vet inte om jag vågar det.
    Någon som har provat den BH:n?
Svar på tråden Bandau strapless bra