• sooffiia

Rätt att få veta?

Tycker du att du har rätt till att veta vem den andra föräldern tar hem till era barn?
    Alltså om ni skulle va separerade?
    Och då tänker jag på personer som den andra föräldern dejtar och tar hem när era barn är där?
    har du rätt att veta vem det är han/hon dejtar?
    eller anser du att den andra föräldern inte har några redovisningsskyldighet genemot dig även om era barn är inblandade? 

lite krånligt skrivet då=P
    hoppas någon fattar vad jag menar, skulle va intressant  att veta hur ni andra tycker angående det här?

• Svar på tråden Rätt att få veta?
  • agtiwi

Om man som förälder kommit så långt i dejtandet att man introducerar barnen i det hela så tycker iaf jag att det är på sin plats att åtminstone presentera den nya för exet. Däremot behöver man ju inte överlämna värsta infomappen, mer en kort och enkel presentation. Resten kommer nog med tiden om förhållandet blir stadigvarande.

• Lilith Dark

Jag hade gärna velat veta om mitt ex presenterade någon för barnen. Men mer info än så behövs inte tycker jag. 

LILITH - Sveriges mest menlösa blogg www.lilith.se
  • guldplutt

Jag vill absolut veta när mitt ex introducerar ngn ny för barnen! Framförallt för att kunna vara beredd när barnen berättar eller frågar ngt, det är ju sällan helt okomplicerat för dem heller.

Svar på tråden Rätt att få veta?