Pampers VS Libero
Jag undrar varför pampers blöjor läcker ut med kiss på sängen o kläder.
Ska det vara så?? Eller gjorde jag nåt fel? Libero verkar vara bättre. Jag fick ju gratis pack båda libero och pampers...
Jag undrar varför pampers blöjor läcker ut med kiss på sängen o kläder.
Ska det vara så?? Eller gjorde jag nåt fel? Libero verkar vara bättre. Jag fick ju gratis pack båda libero och pampers...
Jag tycker libero är bättre! Men det beror nog
Mycket på hur barnets former är!
kan det inte vara så att du har fel storlek? Vi använder pampers baby dry + och för oss har inga blöjjor läckt
Libero ftw.
Pampers har en äcklig "nätyta" som ser helt fruktansvärd ut. Fobi.
Ja det kan vara så, har ju minsta blöjor, min baby är kanske lite smal trots 4 kilo och är en vecka gammal :)
Ganska frustrerad, inte kul att blöta ner mig när han ammas.. jaa..
Libero ftw.
Pampers har en äcklig "nätyta" som ser helt fruktansvärd ut. Fobi.
För mitt första barn passade Libero bäst och vi använde bara det. Med det andra barnet var det bara Pampers som gällde:)
Pampers nätyta fastnar lite i huden. Liksom klistrar sig fast. Sen så luktar dom ju hemskt så fort bebisen kissat/bajsat :/
Använder Libero! :)
Pampers passar bäst här hemma. :)
Jag tror det handlar mycket om att hitta rätt storlek oavsett blöjmärke... Jag tror knappast att ett barn blir rött i stjärten av en specifik blöja, handlar nog snarare om omständigheter som temperatur, fuktighet, hur länge barnet haft blöjan osv...
Använder själv Pampers Active Fit på båda sönerna eftersom Pampers är tunnare än Libero och det verkar som att de har lättare att rulta runt då (har provat båda)...