Candy Candy
och så Candy candy!
och så Candy candy!
Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 27 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.
Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 30 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.
Älskade Candy Candy när jag var yngre.. :) Men lite har jag tydligen glömt.. Vill gärna hitta de filmerna igen.
10 filmer på VHS, och ja det slutade mitt i. Googlade lite och tydligen blir Candy sjuksköterska och ger sig ut i kriget. Steve eller Artchie dör i kriget, Terry gifter sig med en skådespelerska och blir alkoholist och olycklig, och prinsen på de vita kullarna var ingen annan än Albert (han och Candy gifter sig och lever lyckliga i alla sina dagar )
7/10.Gissade bara eftersom jag inte ens vet vad det är för något
Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 38 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.
Candy candy är verkligen favoriten man växte upp med. Fixade till mig alla avsnitt på DVD dubbat till spanska, så den dag jag får barn ska dom också få titta på den serien :)
Jag har Candy på VHS typ 9 st men skulle vilja ha dom på dvd. Nån som vet om man kan kopiera på nåt sätt?
Jag verkligen älskar Candy Candy! Fast jag minns att de va väldigt sorgligt
Jag har också en VHS, älskade detta! Jag hyrde alltid dessa filmer i kiosken som fanns i grannhuset. Även Sandybell var en favorit :)
Var kan jag köpa hela serie? Tack!
Jag vill också köpa hela serien på dvd eller på väldigt bra vhs band men helst på dvd
puffar