• dio

Candy Candy

och så Candy candy!

I was an atheist until I realized that I am God
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Candy Candy
  • kelly o Luay

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 27 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

• PrincessOfIce

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 30 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

Älskade Candy Candy när jag var yngre.. :) Men lite har jag tydligen glömt.. Vill gärna hitta de filmerna igen.  

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • mikroE
    Liljeblomman skrev 2011-07-25 19:03:31 följande:
    Jag älskade Candy Candy! Kan man få tag på dem på något sätt?

Hur många filmer kom det egentligen? Jag vill minnas att det slutade "mitt i" på något sätt så att man fortfarande ville veta hur det gick?

Det är mitt minne också, men jag vet heller inte om det bara var att det inte översattes fler filmer eller om den lades ned. Jag älskade Candy Candy som flicka.
  • dio

10 filmer på VHS, och ja det slutade mitt i. Googlade lite och tydligen blir Candy sjuksköterska och ger sig ut i kriget. Steve eller Artchie dör i kriget, Terry gifter sig med en skådespelerska och blir alkoholist och olycklig, och prinsen på de vita kullarna var ingen annan än Albert (han och Candy gifter sig och lever lyckliga i alla sina dagar )

• TrailerTrash

7/10.Gissade bara eftersom jag inte ens vet vad det är för något

I love the smell of shit in the morning
  • mikroE
    dio skrev 2011-09-22 16:19:40 följande:
    10 filmer på VHS, och ja det slutade mitt i. Googlade lite och tydligen blir Candy sjuksköterska och ger sig ut i kriget. Steve eller Artchie dör i kriget, Terry gifter sig med en skådespelerska och blir alkoholist och olycklig, och prinsen på de vita kullarna var ingen annan än Albert (han och Candy gifter sig och lever lyckliga i alla sina dagar )

Går den att få tag på idag med svensk eller engelsk text om det är japanskt tal eller dubbat till svenska eller engelska? Jag skulle så köpa den i så fall.
  • dio
    mikroE skrev 2011-09-22 16:51:17 följande:
    Går den att få tag på idag med svensk eller engelsk text om det är japanskt tal eller dubbat till svenska eller engelska? Jag skulle så köpa den i så fall.
    Kolla på Tradera. Tror att den går att finna där på DVD, med japanskt tal och engelsk text
  • Laanitachiquita

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 38 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

Candy candy är verkligen favoriten man växte upp med. Fixade till mig alla avsnitt på DVD dubbat till spanska, så den dag jag får barn ska dom också få titta på den serien :)

• gullig

Jag har Candy på VHS typ 9 st men skulle vilja ha dom på dvd. Nån som vet om man kan kopiera på nåt sätt?
    Jag verkligen älskar Candy Candy! Fast jag minns att de va väldigt sorgligt Gråter 

• TvåTrollsMamma

Jag har också en VHS, älskade detta! Jag hyrde alltid dessa filmer i kiosken som fanns i grannhuset. Även Sandybell var en favorit :)

Oliver 070214 Elin 100225
  • mamma hampus

Jag vill också köpa hela serien på dvd eller på väldigt bra vhs band men helst på dvd

Svar på tråden Candy Candy