• Sessan4

Glad men deppig på samma gång!

Är superduperglad för min vän som blivit gravid!!!!!!! *du vet vem du är* *fniss*
    men är så ledsen över mig själv..
    Jag känner mig helt misslyckad. Håller på med utredning o ÄN så länge är vi oförklarligt barnlösa. *mutter*
    Kan det vara så att allt sitter i huvet????
    Det är såååååå orättvist, skall man inte få längta efter barn för att kunna bli gravid spontant??????
    Jag kanske skulle supa ner mig, ta droger eller väga 200 pannor.. DE verkar ju inte ha problem med att avla....

måste bara få ur mig lite ångest o känslor...

• Svar på tråden Glad men deppig på samma gång!
  • pelargonian

Vet hur det känns! Skickar massa kramar!

• bello30

Hej

Jag förstår precis och speliellt när denna person som nu är gravid bara klagar över det ena och det andra. Jag känner spontant: vad glad att du är gravid. Självklart måste man få berätta men det är extra jobbigt när man jobbar ihop och man ska stå och lyssna på detta ältande. Jag har det också lite jobbigt just nu eftersom jag inte blir med barn har jag försökt att säga, fatta vinken jag orkar inte höra mer just nu, men människan bara öser på. Det har slutat med att jag har slutat prata med henne. Tråkigt men vad ska jag göra? Lite ego måste man få vara...eller

Hälsningar
    Bello

• Kwela

He he så där har jag oxå tänkt. Folk som missköter sin hälsa kan producera som bara den!

• salmia

Förstår precis hur du känner dig skickar en stor julkram till dig.

Svar på tråden Glad men deppig på samma gång!