Gått bakom ryggen på mig
Jag och min man har vart tillsammans i 10 år var av dom 5 år som gifta. Vi har 2 st barn tillsammans på 3,6 år.
Allt började för ca 1 år sedan. Det var mellan en tjej på min mans jobb och min man. Dom började att umgås väldigt mycket från att inte ens ha pratat med varandra innan.
Dom blev vänner på facbook, ringde varandra, skickade sms, bestämde träff när jag jobbade bakom min rygg och tog med våra barn.
Han sa att dom bara var vänner. Men höll ändå allt hemligt för mig.
Det kom fram små saker lite här och där. Hon var alltid efter honom om vi var ute tillsammans med jobbet (även jag var med)
Vi har haft väldigt många diskutioner om allt detta och jag har sagt vad jag känner och tycker att det känns olustigt.
Han har sagt att han inte ska hålla saker hemligt längre. Men fortsätter med det endå.
Jag sa att jag tyckte att det var väldigt jobbigt att dom jobbade på samma jobb.
För jag kunde inte lita på någon av dom. Hon har även sagt till han att hon tycker väldigt mycket om honom!
Hon har även hon ett förhållande.
Men min man sa till mig att nu skulle jag bara klara av sommaren med för sen skulle han sluta på jobbet för att börja plugga istället.
Så jag höll ut och väntade tills han slutade på jobbet och trodde då att allt var bra och vi började att leva som vanligt igen.
Men så i september så small bomben hennes pojkvän hör av sig till mig på facebook och frågar ifall jag vet vad min man har gjort med hans flickvän.
Och då får jag reda på att bara 1 vecka innan vi ska åka på semester och han ska sluta på sitt jobb så kysser dom varandra på jobbet.
Så då var vi tillbaka på ruta 1. Jag började att må dåligt igen. Känner inte att jag kan lita på min man och har inte samma känslor kvar för han.
Så under hela den här perioden så har jag gått med konstant huvudvärk haft så ont så jag mått illa. inte kunnat äta så jag gick ner massa i kilo. Fått ännu sämre självkänsla.
Fått gå hos läkaren flera gånger per månda för att få ordning på huvudvärken. Men det har tyvärr inte släppt ännu efter 1 år.
Jag vill leva med min man. Men vet inte hur vi ska gå vidare. Har blivit sårad så många gånger. Känner att jag inte kan lita på han fullt ut. Och tyvärr så ser jag inte på han som samma människa efter detta.
Hur ska jag göra för att gå vidare?