• Caroli­ne1988
    Äldre 27 Jun 15:49
    14543 visningar
    27 svar
    27
    14543

    Nyinflyttad i Norrköping söker vänner

    Hej!

    Är en 23-åring som precis flyttat till Norrköping för att börja jobba då jag nyligen tagit examen, men känner inte en människa i stan. Någon annan som känner igen sig eller som bara har lust att utöka bekantskapskretsen? Spelar ingen roll om du har barn eller ej då jag själv inte har det men tycker det är väldigt kul med barn.

    Hör gärna av dig! :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 16:14
    Är intresserad av djur och fotografering, tycker om att shoppa och ta en fika på stan och bara snacka..

  • Svar på tråden Nyinflyttad i Norrköping söker vänner
  • Caroli­ne1988
    Äldre 14 Feb 15:21
    #11

    Synd att ingen visade intresse för min tråd tidigare, nu har jag(trådstartaren) flyttat till min pojkvän i eskilstuna och fått nytt jobb...hoppas ni andra trivs bättre i Norrköping och hittar varandra. För min del kommer staden att vara förknippad men en rätt trist och ensam period tyvärr..

  • Äldre 15 Feb 21:47
    #12

    Klix: Mina dagar fylls av bland annat heltidsjobb, sambo, hus och hund. Just nu renoverar vi lite så det är ett mindre kaos hemma. Inte så kul, men kul när det är färdigt :) Caroline1988: synd att du inte trivdes i norrköping. Hoppas du har det bättre nu!

  • Caroli­ne1988
    Äldre 16 Feb 09:26
    #13

    Ja de va trist för staden är verkligen mysig, men det är svårt att göra sig hemmastad när pojkvännen bor på annat håll och vännerna likaså. Jo jag mår mycket bättre nu!

  • mariae­la
    Äldre 12 Dec 18:35
    #14

    Hallå!

    Långt långt efter men tråden kanske kommer igång igen!=)
    Känner så gott som ingen här i stan och flyttat hit för jobb så jag hittar gärna folk att umgås med!
    Heter Maria och är 27!=) 

  • ocke
    Äldre 17 Jul 20:18
    #15

    Hej! Tänkte väcka tråden ännu en gång.. Bor i Norrköping med sambo, intresserad av mat, foto, resor, teknik. Någon som vill ses och fika?

  • Äldre 1 Nov 17:11
    #16

    Behöver också finna lite nya, spontana och trevliga vänner! Bor i närheten av Norrköping. Kanske skulle man kunna dra ihop något i Norrköping? Typ en utekväll, fika, middag, lunch and so on Skrattande

  • Äldre 19 Jan 17:00
    #17

    Hej alla!
    Som alla andra, inflyttat till Norrköping pga jobbet, skulle vara trevligt att träffa nån av er eller fler. Om nån vill att vi träffas hör av er till mig. Finns på kik: a.nicolas1978

  • Äldre 21 Dec 01:34
    #18

    Hej jag är en tjej som ny flytta ut från min man vill träffa någon kompis som kan festa ute och dansa ha kul tillsamman

    Hoppas någon hör av sig

  • Äldre 26 Apr 23:21
    #19

    Hej! Vet inte om denna tråd är aktuell längre men gör ett försök :) Jag är en tjej på 27 som alltid bott i Norrköping men nu flyttat ut på landet utanför Söderköping. Precis separerat från min man. Bor med katt. Önskar tjejvänner man kan ringa och bara snacka om vad som helst med, ses på fika, grilla, utekvällar, shopping osv. Skulle vara kul om någon svarar trots alla år som gått sedan trådstarten :P

  • Äldre 7 Oct 19:36
    #20

    Hallå hallå?

    Jag är 36 år, kanske för gammal för att kalla sig för tjej men är singel utan barn... vad ska man säga då? :)

    jag söker vänner mellan 30-42 år i hela Östergötland. Jag har flyttat för ofta o jobbat för mycket men vill nu satsa på vänner när jag är ledig. Avstår du också från alkohol, rökning o liknande, så skicka meddelande till mig, så skålar vi med något nyttigt o gott istället :) på en restaurang eller picknick...

  • Äldre 3 Sep 20:57
    #21

    Hej söker okså ny vänner i norrköping
    Bor  just nu på vikbolandet men på grund av skilsmässa så ska jag flytta in till norrköping !
    Kommer försöka bo kvar för barnens skull !
    Är 34 år och är i från stockholm och gillar att prova nya saker.

  • Sat 9 Oct 2021 15:35
    #22

    Väcker lite liv i denna tråd, för varför inte: Stockholmare som numera bor i Norrköping. Känner i princip inga här, träffar gärna nytt folk. Huvudsakliga intressen just nu är dans (salsa) och kampsport, samt historia.

  • Sat 9 Oct 2021 15:45
    #23

    Tipsar om den här gruppen för de som identifierar sig som tjejer eller ickebinära, ålder ca 35-45 år: www.facebook.com/groups/324409038285633

    Det ska finnas en liknande grupp för yngre åldrar också men hittar den inte nu, annars är det väl bara att bli medlem i gruppen och fråga där :)

  • Sat 9 Oct 2021 15:52
    #24
    Danniboy skrev 2021-10-09 15:35:10 följande:

    Väcker lite liv i denna tråd, för varför inte: Stockholmare som numera bor i Norrköping. Känner i princip inga här, träffar gärna nytt folk. Huvudsakliga intressen just nu är dans (salsa) och kampsport, samt historia.


    Då rekommenderar jag dig trädgårn ikväll. Där är en salsafest om du gillar lite nattklubb. Annars enebyhus på onsdagar för social dans. Alla som går är super härliga och öppna, lätt att skaffa vänner och bekanta där :)
  • Sat 9 Oct 2021 15:58
    #25
    Cykelhjul skrev 2021-10-09 15:52:55 följande:
    Då rekommenderar jag dig trädgårn ikväll. Där är en salsafest om du gillar lite nattklubb. Annars enebyhus på onsdagar för social dans. Alla som går är super härliga och öppna, lätt att skaffa vänner och bekanta där :)

    Oj, förväntade mig inget svar. Hört om Trädgårn förut, men aldrig varit där. Tack så mycket för tipset! Får se om jag är modig nog att gå dit ensam bara, haha.


    Tack igen!

  • Sat 9 Oct 2021 16:05
    #26
    Danniboy skrev 2021-10-09 15:58:41 följande:

    Oj, förväntade mig inget svar. Hört om Trädgårn förut, men aldrig varit där. Tack så mycket för tipset! Får se om jag är modig nog att gå dit ensam bara, haha.

    Tack igen!


    Du behöver inte vara orolig för att gå dit ensam :D det är många som gör det faktiskt och den klicken som går välkomnar verkligen alla. Så gå och bjud upp så löser sig resten. Kolla in trädgårns FB så står det mer info. Men som sagt annars är verkligen socialdansen ett tips, alla är verkligen välkomnar och oavsett om man är duktig eller inte. Det låter som jag gör reklam haha men jag var i samma sits som du och hittade jätte fina människor där :)

    Inga problem , välkommen till Norrköping!
  • Sat 9 Oct 2021 17:30
    #27
    Cykelhjul skrev 2021-10-09 16:05:48 följande:
    Du behöver inte vara orolig för att gå dit ensam :D det är många som gör det faktiskt och den klicken som går välkomnar verkligen alla. Så gå och bjud upp så löser sig resten. Kolla in trädgårns FB så står det mer info. Men som sagt annars är verkligen socialdansen ett tips, alla är verkligen välkomnar och oavsett om man är duktig eller inte. Det låter som jag gör reklam haha men jag var i samma sits som du och hittade jätte fina människor där :)

    Inga problem , välkommen till Norrköping!

    Åh så pass, kul! Har bestämt mig att jag ska dit själv. Hahah, ja, låter lite som reklam ;) Alright! Ska du dit ikväll?


     


    Bott här i lite mer än 1 och ett halvt år (varit svårt o träffa folk p.g.a COVID o annat), men tack :D <3

Svar på tråden Nyinflyttad i Norrköping söker vänner