Sex är inte kul längre... jag har gett upp =(
Jag är 23 år.
Min historia i korthet: förlorar oskulden, nyfiken på sex, nyfiken på DOMINANSSEX. Blir ihop, får samlagssmärtor. Kontaktar gynekolog, det har med "det psykiska att göra" är svaret. Efter ett halvår lossnar det. Sex känns ingenting, sex blir skönt. Men fortfarande - svårt att få orgasm inför kille, sen lossnar det, jag kan fixa min egen orgasm med killens hjälp.
Det tar slut, jag har tillfälligt sex. Inga orgasmer men skönt sex.
Blir ihop med min nuvarande och blir jättekåt. Har sex varje dag. Plötsligt kan jag få orgasm av hans fingrar och hans tunga. Jippi! Överlycklig!
Efter ett tag minskar det dock... för honom! Han har lågt sexbehov har jag förstått. Här är vi idag.
Ni minns det här med dominanssex? Han är dominant men inte tillräckligt. De få gånger vi har sex försöker han men det funkar inte, han är inte så dominant som jag vill och jag försöker tycka att "vanligt" sex är bra. Dock är jag så glad för den enda gång i veckan/varannan vecka vi har sex att jag inte kan slappna av utan blir stressad att han snart ska sluta, att jag måste passa på. Tonårens stress gör sig påmind.
Som det är nu: vi kelar, jag suger lite, han smeker lite, vi har samlag, jag blir lite torr, han drar sig ur, jag suger honom till orgasm, han smeker mig tills jag tar över och ger mig själv orgasm över klitoris medan han halvsover mot min axel med ena fingret löst cirkulerande i min vagina. Slut!
För det första så har min lust försvunnit när det är dags för min orgasm... Jag önskar att jag kunde be honom tillfredställa mig direkt när min lust börjar minska under penetrationen, men han tror att jag inte vill mer när jag bara inte kan mer.
Jag skulle vilja ha lite skönt dominanssex, sen när min lust börjar minska så ska vi börja om med förspel och sen fortsätta.
Men det är liksom som att "ligg på rygg, nu knullar vi, ut in ut in ut in, hoppsan blir du torr... då slutar vi".
Nu får jag ont direkt. Som om kroppen bara NEJ, det här blir bara tråkigt sex, lika bra och ge upp direkt.
Jag är 23 år och vill be min älskade kille att vi lägger ner hela sexgrejen... =( Jag vill inte få sex som en julklapp en gång om året och sen bli så stressad att jag inte kan njuta.
Jag vill ha eldigt underbart sex där jag inte kan motstå orgasmerna. Inte ha en halvsovande kille brevid mig som påbörjar petting men som jag sedan tar över ifrån eftersom det tar för lång tid för mig att komma om han ska göra.
Det är liksom enformigt och enstaka sex och jag kan inte kommunicera fram att jag behöver mer förspel, mer mellanspel och mer efterspel. Inte in-ut-in-ut och sen smeka mig själv =( Jag är inte nöjd, fast jag kanske borde. Jag får ju ändå orgasm! Fast jag fixar dem själv och helst i min ensamhet. Och då menar jag inte de gånger då jag försökt ta initiativ till sex men att han pga. trötthet vill sova, och jag smeker mig själv till orgasm i mörkret.
Hjälp mig!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-28 01:15
Kan lägga till att vi har pratat om att vi har sex för sällan och att jag inte tycker att han är tillräckligt dominant. Vi har båda gråtit. Jag vill inte att han ska gråta mer och drar mig för att prata om detta. Han säger bara att vi ska lägga oss tidigare men det enformiga sexet består ju.