Ofungerande sexliv - hjälp!
Hej!
Jag och in pojkvän har vart tillsammans i 1.5 ár och várt förhállande är underbart - förutom sexet.
Första 2-3 mánaderna va det helt fantastiskt, och det är det fortfarande när vi väl har sex.
Efter ca 3 mánader avtog hans lust mer och mer och vi hade sex ungefär en gáng i veckan.
Han skyllde pá árstiden och sa att under vissa árstider har han ingen lust i princip. Jag har accepterat det men nu blir det allt mer sällan, ibland kan vi ha sex 2 gánger pá en vecka för att sedan ha en mánads uppeháll.
Jag försöker med allt möjligt för att fá honom upphetsad men han skyller pá att han är trött, annat att tänka pá, i en "svacka" osv. Han försäkrar mig om att det kommer bli bättre, och hela vintern har jag väntat pá váren och sommaren, för dá skulle han tydligen ha mer lust. Váren kom och allt var som vanligt, och nu är sommaren här och ingen förändring har skett ännu. Nu är han trött efter jobbet och pá helgerna ska han bara "vila upp sig inför veckan" osv. Jag är sá trött pá att jämt vara den som tar initiativ och gör mig till för att bara fá ett nej. Samtidigt vill jag ju inte att han ska ha sex med mig "för min skull" för ofta känns det som han gör det..
Nu är jag dessutom gravid i vecka 24, och det använder han ocksá som en ursäkt, att det känns fel och konstigt. Visst det hade jag kunnat acceptera om det inte vara för alla ursäkter innan graviditeten..
Detta har gjort att jag börjat onanera, nágot jag aldrig gjorde förr. Det är egentligen ingenting sexuellt för mig utan mer avkopplande. När jag och min sambo väl har sex lyckas jag aldrig komma längre, nágot jag var expert pá förr. Och dá fejkar jag orgasm för att inte vara besvärlig och göra sá att sexet tar jätteláng tid och att han ska tröttna ännu mer pá det.
Vad ska jag göra sá att vi kan fá ett fungerande sexliv? Vi är 18 respektive 20 och jag vill inte känna mig färdig i várt sexliv ännu! Hjälp!