• Anonym (Flatan)

Tjejer vad tycker ni om stor blygdläppar?

Har sett flera trådar där tjejer skriver om hur stora blygdläppar de har och undrar hur killar ser på det. Min fundering är tjejer allmänt men också om du är bi eller flata skriv gärna hur du ser på saken. Spelar det roll i ett sexuellt sammanhang för oss tjejer mellan? 

Som tjej om du har eller skulle tänka dig ha sex med en annan tjej, vad tänder ni mest på tror ni, stora blygdläppar? 

• Svar på tråden Tjejer vad tycker ni om stor blygdläppar?
  • Anonym (Hon)

Så länge personkemin stämmer och allt känns rätt! Dvs att tjejen har en fin utstrålning och personlighet tycker jag inte det spelar någon som helst roll hurvida hon ser ut där nere...

• Anonym

Jag har tydligen stora blygläppar, inget jag tänkt mer på när jag haft sex med killar eller fått komentarer för.
    Men min flickvän komenterade det ganska tidigt och inte i sådär tokpositiv ton.. =( Men det var för 6år sedan och hon har varit med en kvinna förutom mig så jag tror inte att det är representativt.

Hennes är väldigt små men jag bryr mig inte om storleken, det är skönt hur som helst..

• Anonym (Flatan)
    Anonym skrev 2011-07-01 09:19:10 följande:
    Jag har tydligen stora blygläppar, inget jag tänkt mer på när jag haft sex med killar eller fått komentarer för.
    Men min flickvän komenterade det ganska tidigt och inte i sådär tokpositiv ton.. =( Men det var för 6år sedan och hon har varit med en kvinna förutom mig så jag tror inte att det är representativt.

Hennes är väldigt små men jag bryr mig inte om storleken, det är skönt hur som helst..
    Helt rätta takter från din sida. Tror det kan va så att killar generellt har kanske sett fler underliv än en tjej (nu tar mina fördommar vid känner jag) och därför vet att ingett underliv är det andra likt. samt att typ 60% har stora inreblygdläppar. Som sagt bara kännslan är skön.
  • Anonym (utsidan)

Det talas bara om inre blydläppar, vad tänker folk om de yttre då?

• Anonym

Jag tycker inte att det är så fint oavsett så exakta utseendet spelar mindre roll, men i och med att jag själv har stora inre så skulle det kännas bra om den andra tjejen också hade det =)

• Anonym (nee)

Alltså skulle jag träffa en perfekt tjej i alla sätt och sedan skulle det visa sig att hon hade stora läppar skulle jag väl inte bry mig så. Men generellt tycker jag inte alls det ser bra ut om dom sticker ut utanför dom yttre, sånt skrämmer mig lite :P

• Anonym (42)

Ju större inre desto sexigare tycker jag. Min största turn-on näst tjejens hjärna.
    Bröst, rumpa - visst är det läckert, men inte så läckert som störa inre. MUMS!

• Anonym (hehe)

Jag gillar alla möjliga utseenden. Har själv stora  

• Anonym (Bi ibland)

Tänder på små men är en praktisk tös så vid oralsex så är ju stora/långa betydligt enklare att "hålla undan".

Har själv små (nästan för små i mitt eget tycke).

• Anonym (BS tjej)

Jag tycker absolut inte det spelar någon roll alls!!
    Alla muffar är ju olika. Jag har själv haft otroligt komplex för min stora klitoris, men min man har övertalat mig att han tycker den är bra (lätt att hitta, ha ha) och fin. Dock skulle jag nog skämmas om vårt förhållande tog slut och jag var med någon annan. Vad tycker ni om stor klitoris?

• Anonym (Bi ibland)
    Anonym (BS tjej) skrev 2011-07-25 22:56:04 följande:
    Jag tycker absolut inte det spelar någon roll alls!!
    Alla muffar är ju olika. Jag har själv haft otroligt komplex för min stora klitoris, men min man har övertalat mig att han tycker den är bra (lätt att hitta, ha ha) och fin. Dock skulle jag nog skämmas om vårt förhållande tog slut och jag var med någon annan. Vad tycker ni om stor klitoris?
    Stor klitta är ju as-sexigt!!!!!
  • Anonym (Bumble Bee)

Asså, jag har nog sett alldeles för få fittor för jag har ingen aning om vad jag gillar... Skäms 

Men jag tror jag föredrar om de inre blygdläpparna inte sticker ut för mycket. Men TS syftade på de yttre eller? De har jag inte ens tänkt på att de varierar så mycket i storlek...

Svar på tråden Tjejer vad tycker ni om stor blygdläppar?