Jessie- tjej eller killnamn? Vad tycker ni?
Funderar på att döpa vår tjej till Jessie men vi är lite skeptiska till att alla kommer att säga Jesse James... Vad tycker ni? Fint eller fult?
Funderar på att döpa vår tjej till Jessie men vi är lite skeptiska till att alla kommer att säga Jesse James... Vad tycker ni? Fint eller fult?
Håller med tidigare.. Jesse tycker jag är killnamn då jag iaf utalar det på det engelska sättet så det blir ett "dj" ljud i början.
Jessie tycker jag är tjejnamn och skulle utala de på "svenskt" sätt. Precis som man säger Jessika fast ka.
jag tycker i alla fall att jessie är jätte fint namn :)
Vår tjej heter Jessie. :)
Jag tycker det är jättefint! Lite ovanligt också! Tror inte folk kommer kalla henne för Jesse James!
Jessie kallas min vän Jessica.
Jessie är ett fint namn. Det är definitivt ett tjej namn med den stavningen. Jag ser ingen som helt sammankopping till ett pojk namn när jag hör det namnet.
Tjejnamn.
Kallar jag min syrra som heter Jessica
Tjej, men samtidigt tänker en liten del av mig kille eftersom en utländsk (heter det utländsk?!) kille kom till min kusins skola och hette Jessie ;)
Vår lilla tös heter Jessie, har inte hänt att det varit någon som mixat ihop det.. än iallafall Men som ovan, Jesse - pojknamn
Jessie - Flicknamn
Eller Jessi
tjejnamn...såklart ;) har en tjejkompis som heter jessika o kallas för jessie.