depremerad ensamstående mamma
hej är en tjej på 30 år som har mina 2 underbara barn varannan vecka.skulle gärna vilja komma i kontakt med andra ensamstående att ventilera lite med.kram
hej är en tjej på 30 år som har mina 2 underbara barn varannan vecka.skulle gärna vilja komma i kontakt med andra ensamstående att ventilera lite med.kram
Pappa i Stockholm med en son på 2 år. Jag hittar gärna på nånting. Har ingen med barn att umgås med.
Pappa i Stockholm med en dotter på 1,5 år som gärna hittar på någonting.
är snart 21 och ensamstående till en dotter på snart 6månader, pratar gärna!
Någon som är helt ensamstående i Skåne?
Om någon bor i Skåne får ni väldigt gärna höra av er!
Hej på er:) Det känns skönt att se att det finns andra ensamstående som också söker kontakt med andra i liknande situation. Jag är 36 och bor i södernärförort( stockholm), med min son som snart är 2 år. Om nån känner för att träffas för att prata lite o låta barnen leka lite , så hör av er till mig.
Jag är ensamstående o sonen bor fn sporadiskt hos fadern, men 95% av tiden bor han hos mig.
Kram till er alla som kämpar för att få tillvaron att gå runt!
Ensamstående pappa med en dotter på 5år.
Bor i Skåne några mil utanför Helsingborg.
Ensamvårdnad sen dottern va två.
Pratar/ träffar gärna andra ensamstående.
Hej!
Son på snart 5, som jag har hos mig varannan vecka...behöver lite nytt folk i denna kärnfamiljsdjungel!!! Dels behöver jag ut och dricka vin och det vore även skoj att ses med kidsen! Bor i centrala Sthlm!
HEJ!
Någon i Jönköping? Ensam mamma 44 år med son på 8 år. Vill träffa andra både för umgänge tillsammans med barn men kanske även utan?
Hör av er!!!!
ensamstående mamma på 23 år, bor med 4 åriga dottern, dock e hon med sin pappa varannan helg.. vill gärna ha kontakt med andra som e i samma situation.. har inga i min vänkrets som e ensamstående..
bor i gbg =)
Måste fråga, hur anser ni er vara ensamstående som har era barn på deltid? Den rätta definitionen torde vara "deltidsförälder" och absolut inte ensamstående. Jag som är ensamstående på riktigt blir lite stött faktiskt.