• lotta2011

Medverkande sökes till ny dokumentärserie.

Tillhör du gruppen som har drabbats av fetma?  Har du under en längre tid gått runt och haft tankar kring din livssituation och undrat hur du skulle kunna förändra den, men inte vetat var och till vem du ska vända dig?  Känner du dig fångad i en spiral som inte går att komma ut ifrån? Har du tröttnat på alla olika bantningsmetoder? Är ett Gastric Bypass ingrepp något som du tänkt på?

Är detta något som låter intressant för dig? Känner du igen dig och behöver  hjälp som är beständig och livsförändrande?  Hör av dig till oss för mer information.

Med vänlig hälsning,

Lotta Ingmarsson,

[email protected]

08-522 16600

• Svar på tråden Medverkande sökes till ny dokumentärserie.
  • Adalel

Synd att jag redan är opererad, jag hade gärna ställt upp :) Har varit opad ett år, gått ner 45 kg och VERKLIGEN fått ett nytt liv. 
    Skall bli kul att se det när den är klar :) 

• lotta2011
    alifewithoutme skrev 2011-08-11 18:39:49 följande:
    Jag känner mig nästan manad, men vet inte om jag vågar vara framför en filmkamera.. får tänka någon dag!
    Gör det du! Hoppas att du hör av dig för det är en fantastisk chans att får hjälp under ett år!
    Allt gott,
    Lotta :) 
  • lotta2011
    Adalel skrev 2011-08-11 21:26:01 följande:
    Synd att jag redan är opererad, jag hade gärna ställt upp :) Har varit opad ett år, gått ner 45 kg och VERKLIGEN fått ett nytt liv. 
    Skall bli kul att se det när den är klar :) 
    Grattis:) All lycka till dig,
  • ruby84

Lät spännande jag skulle dock bara behöva träning och rätt kosthållning....

• lotta2011
    ruby84 skrev 2011-08-12 13:59:22 följande:
    Lät spännande jag skulle dock bara behöva träning och rätt kosthållning....
    Hej "Ruby"
    Vi kommer inte att lägga nån värdering på hur man gör, dvs om man inte vill operera sig utan träna och få ett matschema. Det är upp till de medverkande att bestämma själva.
    Hör gärna av dig.
  • lotta2011
    MammaMia88 skrev 2011-08-12 14:03:33 följande:
    En fråga: Tar ni "emot" gravida också? Var fet redan innan jag blev gravid.
    Hej "MammaMia88",
    det kommer vi inte att göra då det har med försäkringar att göra.
    Lite byråkratiskt kan tänkas men så är det.
    Allt gott och grattis till din kommande baby.
  • MammaMia88
    lotta2011 skrev 2011-08-12 14:31:58 följande:
    Hej "MammaMia88",
    det kommer vi inte att göra då det har med försäkringar att göra.
    Lite byråkratiskt kan tänkas men så är det.
    Allt gott och grattis till din kommande baby.
    Oki! Får hoppas att programmet blir så lyckat att ni tar emot fler deltagare längre fram då

Tackar så mycket  
  • lotta2011

Hej alla glada...
    Nu är vi på slutet av våran casting för denna gång och vi kommer inte att ta mot några fler ansökningar.
    Vi hoppas på ett jättebra program och det ska tilltala många och bli en inspiration.
    Tack för att jag har fått vara med på ett litet hörn här på Familje Liv och tack för era synpunkter och åsikter.

Allt gott
    Lotta Ingmarsson
    Casting/ Ett Nytt Liv

• Stephany
    lotta2011 skrev 2011-08-31 15:15:33 följande:
    Hej alla glada...
    Nu är vi på slutet av våran casting för denna gång och vi kommer inte att ta mot några fler ansökningar.
    Vi hoppas på ett jättebra program och det ska tilltala många och bli en inspiration.
    Tack för att jag har fått vara med på ett litet hörn här på Familje Liv och tack för era synpunkter och åsikter.

Allt gott
    Lotta Ingmarsson
    Casting/ Ett Nytt Liv
    Hoppas ni har sett min ansökan :) Håller tummarna.
    (¯`°? ♥ www.stephanieronning.blogg.se ♥ ?°¯)
  • Jordgubbssmak

Jag fick besked i förra veckan att inte jag kom med iaf,så gissar att iaf gjort en första gallring så har du inte hört nått ännu kanske det finns hopp! Lycka till ni som har turen!

• Stephany
    Jordgubbssmak skrev 2011-09-03 23:39:11 följande:
    Jag fick besked i förra veckan att inte jag kom med iaf,så gissar att iaf gjort en första gallring så har du inte hört nått ännu kanske det finns hopp! Lycka till ni som har turen!
    Jaha okej. Men hur hör dom utav sig då? Via mail telefon?
    (¯`°? ♥ www.stephanieronning.blogspot.com ♥ ?°¯)
  • Stephany

Hejsan Lotta.

Jag har försökt maila dig. Då jag inte fått något mail i från er eller så.
    Så jag undrar bara om ni mailar tillbaka att man inte kommit med eller att man har blivit med?

Mvh Stephanie

• Jordgubbssmak
    Stephany skrev 2011-09-06 11:48:28 följande:
    Jaha okej. Men hur hör dom utav sig då? Via mail telefon?
    Ja, hon ringde mig iaf.
  • Stephany

Okej.. Får hoppas att dom hör av sig till mig då iaf. Jag menar dom borde ju ringa alla sökande och informera dom tycker man. Hoppas att hon fortfarande tittar in här och ser. För det verkar som om dom spärrat adressen dit man mailade ansökan eller har tagit bort den. Då jag inte kan maila och höra :/

Men håller tummarna då dom inte ringt än iaf. Så hoppet finns ju :)

Svar på tråden Medverkande sökes till ny dokumentärserie.