-
-
Svar på tråden Någon mer än jag som precis fick ett plus :)
-
Jag plussade för 3 dagar sedan
Men har 2 barn sedan tidigare -
åh grattis, jag plussade idag :) känns helt overkligt
-
Hej
Jag plussade oxå imorse
Men har precis som Lady Nightfall 2 barn innan!
Är det ditt 1a barn?
Hur känns det? -
Ja det är första, har försökt sedan augusti 2010!
Har inte riktigt fattat än. Känner inte va något alls, bara brösten!
Hur har ni det? -
Jag började fundera eftersom mensen aldrig kom, för första gången har jag inte en aning om när jag skulle ha haft mens eller något sådant så känner mig som ett vandrande frågetecken... Minns inte ens när jag hade det senast...
-
jag har superkoll på när jag ska ha mens och äl, men jag började testa mig en dag innan förväntad mens och då var det ett super svagt plus och idag var det så man såg tydligt men inte jätte starkt..
-
känner mig skapligt nervös själv. Kan man be en barnmorska kolla via ul ungefär vilken vecka eller ska man köpa ett CB test och kolla via det?
känns sjukt att fråga om det men vet inte vad jag ska göra annars... -
Grattis! :) Minns så väl när jag plussade i oktober :D Lycka till!!!
-
Gjorde ett clearblue digitalt idag, där stod det GRAVID :)
-
upps glömde svara på din fråga, ja köp ett som jag så kan man vara riktigt säker, sen kan du räkna ut själv vilken vecka du är i ju :)
-
Kommer att få hem testet på söndag så kommer göra det på måndag, men eftersom jag redan vet att jag är gravid så min ända fundering är vilken vecka jag är i...elinarnared skrev 2011-07-07 19:19:14 följande:
upps glömde svara på din fråga, ja köp ett som jag så kan man vara riktigt säker, sen kan du räkna ut själv vilken vecka du är i ju :)
-
jaha, men det kan du ju räkna ut själv..
-
anledningen till att jag inte kan räkna ut det är för att jag inte har en aning om när ÄL var och för första gången sedan sonen föddes som jag inte hade en aning om när mensen skulle kommaelinarnared skrev 2011-07-07 19:43:51 följande:jaha, men det kan du ju räkna ut själv..
-
Jaha okej, jag som är lite trög. Sorry
-
Ingen fara alls det :)elinarnared skrev 2011-07-08 00:39:26 följande:Jaha okej, jag som är lite trög. Sorry
-
jag plussa inte men de blev två streck....
-
Ja men det är ju samma sak :) Grattis!
vilken vecka är du i?
symptom? -
men har du två streck så är det ett plusChaDoe skrev 2011-07-15 20:33:41 följande:
jag plussa inte men de blev två streck....