• Sunshi­ines
    Äldre 8 Jul 05:25
    11367 visningar
    7 svar
    7
    11367

    Dejting för ensamstående föräldrar

    Hej! Vill tipsa om en dejtingsida jag hittade, som jag helt ärligt inte hört om förut, och ändå är jag aktiv på dejtingsidor: www.dejtingsugen.se. Det som skiljer sidan med andra är att sidan tydligen vänder sig till ensamstående föräldrar och personer som vill träffa någon som har barn.

    Ett smart koncept enligt mig och jag ska nog ta och bli medlem.

    Vad säger ni, vad tror ni? Har ni varit medlem på sidor med samma nisch förut? Vad har ni upplevt?

     

  • Svar på tråden Dejting för ensamstående föräldrar
  • JuliaD­ufva
    Äldre 8 Jul 09:04
    #1

    Lät faktiskt lite intressant. Men brukar det inte kosta en massa vanligtvis?

  • Sunshi­ines
    Äldre 9 Jul 01:15
    #2

    Jo läskigt mycket brukar det kosta, har sett vissa som tar 279/månad vilket jag aldrig skulle kunna tänka mig att lägga ut. Dock är det iaf gratis i 3 veckor på den sidan och så var medlemskapet mycket billigt såg jag, hade inte tagit upp det här annars. 

  • goset7­3
    Äldre 1 Dec 15:05
    #3

    Ja hej

    Då vill jag passa på att tipsa om bra singel dejting på Singelplaneten.se som är en bra sajt och inte kostar skjortan att vara medlem.
    Du kan till och med skicka och läsa meddelanden utan att betala :)

    Dejta på!

  • Äldre 31 Aug 14:40
    #4

    När jag såg detta inlägg tänkte jag att jag bara måste dela med mig av dejtingsidan www.singlarmedbarn.se som är en dejtingsida för alla singelpappor och singelmammor. Det kostade inget att registrera sig och titta runt men dock kostade det om man vill kunna skicka meddelande. Ganska bra sätt att testa och se och skulle man hitta någon så är det bara att uppgradera.

  • mother­fucker­68
    Äldre 28 Sep 15:20
    #6

    Finns det nån tjej i dalarna här?

  • Sun 15 Mar 2020 08:49
    #6
    +1
    Jag kan rekomendera https://be2.se En väldigt mysig datingsida. 
  • larsso­n9001
    Mon 28 Sep 2020 23:36
    #7

    jag stötte på en bra dejtinsida med väldigt många medelålderssvenskar. På det väldigt många snygga tjejer och killar. Kanske främst snygga tjejer Tungan utehttps://snygga-tjejer.se/ 

Svar på tråden Dejting för ensamstående föräldrar