Vilka våtservetter använder ni?
Anledningen till att jag undrar är för att jag har märkt att våran son är torrare och mindre röd när vi använder några av de billiga sorterna
Anledningen till att jag undrar är för att jag har märkt att våran son är torrare och mindre röd när vi använder några av de billiga sorterna
Har glömt flera stycken ju! Jag ber om ursäkt :) Det gick av bara farten här!
TS, coop extra (billig) fick bäst i test i en undersökning.
Libero. För jag får rabattkuponger hem i lådan. Använder de bara när jag är ute, så jag har ingen uppfattning om huruvida de är bra eller dåliga.
Pampers.
Liberos servetter med den där jävla blomman i gav massor av utslag, och det är samma skit i alla deras produkter. Sonen tålde absolut inte dem.
Pampers funkar däremot bra (däremot kör vi med liberos blöjor).
Har testat coop, änglamark och willys samt en annan jättebillig som jag inte ens vet namnen på. De har funkat allihop, men servetterna sitter ihop på ett annat sätt, samt förpackningarna är mer knepiga och därför undviker vi dem oftast.
Använder coops och willy´s fungerar precis lika bra som dyra libero eller pampers OM inte bättre! På mina barn iallafall
Vi kör Lidel Tjocka stora och billiga men priset är inte viktigaste för oss utan att de är stora och går att torka rumpan med utan att fala i små bitar eller att man får halva paket i handen.
Så Lidel kör vi på.
Det är det enda vi köper på lidel allt annat bojkotar vi.
Pg deras kvinno åsikter som vi inte behöver ta upp här.
Vi använder bara huggies. Hemma kör vi dock torra servetter med vatten. Allt annat får hon utslag av :-/
Egna. Jag blöter vanliga papperstvättlappar med ljummet vatten och lite olja. Kramar ur nästan helt och lägger i en plastpåse och tätförsluter alternativt lufttät burk och så ned i skötväskan. De som inte använts när vi kommer hem lägger vi vid skötbordet och använder vidare. Billigt och bra, inte en massa äckliga tillsatser. (förutom det som använts vid framställningen av pappret då).
Vi kör med Liberia... Älska förpackningen och att man kan dra upp en åt gången utan att behöva bråka. Servetterna fungerar bra också.
Libero, men bara när vi är ute, hemma kör vi med vatten+olja.
Libero och Natusan.
Endast hemmagjorda! (= coops torra papperstvättlappar och vatten!)
Libero köper vi till sonen. Minns dock inte när vi använde våtservetterna sist.
Hemma används vatten och olja till rengöringen och är vi ute använder vi i första hand vatten.