• flickvän

Killen vill varken ses eller ha sex

Hej, jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart ett år. Vi har haft det väldigt bra tills ett par månader tillbaka. Vi umgick i stort sätt varje dag, jag nästan bodde hos honom. Om jag skulle åka hem så bad han mig stanna, plockade jag ihop mina grejer när vi städade så undrade han om jag tänkte "flytta". Han berättade hur glad han var att jag var där när han kom hem från jobbet.

Nåväl, några månader tillbaka så var jag hemma hos mig en hel vecka utan att vi knappt sågs, efter den veckan har ingenting varit sig likt. Han vill knappt ses längre, han säger hela tiden att det inte är mig det är fel på utan att han bara vill vara för sig själv. Just nu ses vi ca 1 gång i veckan. Han tycker det är jobbigt när jag hör av mig.

Jag tycker detta är extremt jobbigt och som plåster på såren har vi sex väldigt sällan. Jag skulle kunna ha sex i princip varje dag. Jag brukar ta på han och leka med hans snopp ganska ofta, han säger att han tycker det är skönt och mysigt men sen händer det inget mer. Han säger att han inte behöver vara sugen på sex bara för att han har stånd osv. Han tar väldigt sällan på mig och har knappt haft något oralsex alls. När jag frågar om jag har gjort något fel eller varför han inte vill ha sex med mig osv. säger han att han bara inte har någon lust och han har varit såhär hela hans liv. Han säger att lusten kommer och går och just nu så är jag bara inte sugen. Han säger att han inte ens tänker på sex när han är med mig och detta får ju mig att känna mig oattraktiv osv. Jag vill ju att han ska bli sugen varje gång han ser mig naken men han bryr sig inte ens om att titta i vissa fall.

Han säger att han ser en framtid med mig, att han aldrig känt så här för någon förut, att jag är så speciell osv. Jag älskar han extremt mycket men det är oerhört jobbigt ibland. Jag har funderat många gånger på om vi verkligen är menade för varandra osv. Jag tänker ofta på våra problem och får ont i magen av att bara tänka på det och tänka tanken att det inte skulle vara vi.

Vad ska jag ta mig till? jag vill verkligen vara med honom. 

• Svar på tråden Killen vill varken ses eller ha sex
  • Anonym (1)

Av erfarenhet, är sexet redan dåligt efter knappt ett år, hur blir det om fem år då? Eller om tio år? Tänk framåt, är det denna kille med denna sexlust du vill ha? Det är svårt att ändra någons lust.

• Anonym

Kände han sig ratad den där veckan när ni inte sågs och utövar nån slags hämnd nu?

• flickvän

Nej, han var kattvakt den veckan och jag tål inte katter. Det var därför vi inte sågs. Plus att han blev sjuk så han kunde inte komma till mig heller.

• lillalillalillamysan

Har han träffat någon annan? Fått känslor för någon annan? Håller med föregående talar, skulle inte vilja bygga vidare på det om det är så kasst redan efter ett år. 

• flickvän

Han umgås med sina killkompisar någon gång ibland det är inte ofta, när han säger att han inte vill umgås är han bara hemma, umgås inte med någon annan osv. Har frågat om han träffar någon annan och han säger att han inte ens kollar på andra tjejer, att de inte intreserar honom. Att han bara har ögon för mig. Jag tror definitivt inte att det är någon annan, jag vet att han vill vara med mig, men jag blir så himla osäker när han håller på så här. Det känns ju inget bra för mig och jag vill ju känna att det är mig han vill vara med, jag vill att det ska kännas att han är intresserad av mig men det är det rätt sällan det gör.. :/

• Anonym

Har han det stressigt på jobbet? När jag är slutkörd orkar jag inte med sex, hur gärna jag än skulle vilja.

• flickvän

Ja han har haft det väldigt stressigt, jobbat mycket hemma efter jobbdagen, jobbat över osv. Samt stressad över att han ska flytta... Jag får hoppas att det beror på det Glad

• luvah33

Har inte ni svackor i er sexlust?`
    Jag är för det mesta kåt och har aldrig träffat någon som vill lika mycket som jag - men ibland vill jag inte. Då tänker jag inget sexuellt alls. Ibland är det en dag, ibland en månad.. Är ni verkligen kåta i en helt jämn ström? Oavsett hur ni mår i övrigt?  

• flickvän

Det har du rätt i, har jag inte alls tänkt på. Vi har tagit upp detta förut för någon/några månader sen. Då var det myket tjaffs om att vi inte hade sex ofta. Men den var det bra en tid och nu har vi inte haft det på ca 2-3 veckor. Jag minns inte riktigt när vi hade sex senast. Det är inte så att jag går runt o tänker på sex hela tiden. Men när vi väl träffas som nu på senaste har varit en gång i veckan så tänker jag på sex när jag är med honom medans han inte gör det. Vilket känns konstigt, det känns konstigt att han inte tittar åt mitt håll tex om jag klär av mig.. Sånna små grejer som jag förstorar upp antagligen. 

• Anonym
    Anonym (1) skrev 2011-07-08 21:53:33 följande:
    Av erfarenhet, är sexet redan dåligt efter knappt ett år, hur blir det om fem år då? Eller om tio år? Tänk framåt, är det denna kille med denna sexlust du vill ha? Det är svårt att ändra någons lust.

Fast nu är ju inte sexet riktigt det viktigaste i ett förhållande. Det är ju allvarligare att han bara verkar vilja ses 1 gång i veckan.
  • Anonym
    flickvän skrev 2011-07-08 22:42:57 följande:
    Det har du rätt i, har jag inte alls tänkt på. Vi har tagit upp detta förut för någon/några månader sen. Då var det myket tjaffs om att vi inte hade sex ofta. Men den var det bra en tid och nu har vi inte haft det på ca 2-3 veckor. Jag minns inte riktigt när vi hade sex senast. Det är inte så att jag går runt o tänker på sex hela tiden. Men när vi väl träffas som nu på senaste har varit en gång i veckan så tänker jag på sex när jag är med honom medans han inte gör det. Vilket känns konstigt, det känns konstigt att han inte tittar åt mitt håll tex om jag klär av mig.. Sånna små grejer som jag förstorar upp antagligen. 
    Herregud 2-3 veckor utan sex är ju ingenting!!
  • flickvän
    Anonym skrev 2011-07-08 22:58:35 följande:
    Fast nu är ju inte sexet riktigt det viktigaste i ett förhållande. Det är ju allvarligare att han bara verkar vilja ses 1 gång i veckan.
    Det håller jag definitivt med om, det är det som är det jobbigaste också. Och att han tycker det är jobbigt när jag hör av mig gör det bara värre. Jag kan gå runt o tänka att jag måste vänta tills han hör av sig, jag hoppas på att jag ska hitta ett jobb där jag jobbar extremt mycket för att jag inte ska gå runt och tänka på detta. :S Massa sånna tankar går i mitt huvud. 

Det känns i alla fall mycket bättre nu när jag har fått några svar. Tack för det. 
  • flickvän
    Anonym skrev 2011-07-08 22:59:41 följande:
    Herregud 2-3 veckor utan sex är ju ingenting!!
    Haha kanske inte, men det känns som en evighet :P
Svar på tråden Killen vill varken ses eller ha sex