Killen vill varken ses eller ha sex
Hej, jag och min pojkvän har varit tillsammans i snart ett år. Vi har haft det väldigt bra tills ett par månader tillbaka. Vi umgick i stort sätt varje dag, jag nästan bodde hos honom. Om jag skulle åka hem så bad han mig stanna, plockade jag ihop mina grejer när vi städade så undrade han om jag tänkte "flytta". Han berättade hur glad han var att jag var där när han kom hem från jobbet.
Nåväl, några månader tillbaka så var jag hemma hos mig en hel vecka utan att vi knappt sågs, efter den veckan har ingenting varit sig likt. Han vill knappt ses längre, han säger hela tiden att det inte är mig det är fel på utan att han bara vill vara för sig själv. Just nu ses vi ca 1 gång i veckan. Han tycker det är jobbigt när jag hör av mig.
Jag tycker detta är extremt jobbigt och som plåster på såren har vi sex väldigt sällan. Jag skulle kunna ha sex i princip varje dag. Jag brukar ta på han och leka med hans snopp ganska ofta, han säger att han tycker det är skönt och mysigt men sen händer det inget mer. Han säger att han inte behöver vara sugen på sex bara för att han har stånd osv. Han tar väldigt sällan på mig och har knappt haft något oralsex alls. När jag frågar om jag har gjort något fel eller varför han inte vill ha sex med mig osv. säger han att han bara inte har någon lust och han har varit såhär hela hans liv. Han säger att lusten kommer och går och just nu så är jag bara inte sugen. Han säger att han inte ens tänker på sex när han är med mig och detta får ju mig att känna mig oattraktiv osv. Jag vill ju att han ska bli sugen varje gång han ser mig naken men han bryr sig inte ens om att titta i vissa fall.
Han säger att han ser en framtid med mig, att han aldrig känt så här för någon förut, att jag är så speciell osv. Jag älskar han extremt mycket men det är oerhört jobbigt ibland. Jag har funderat många gånger på om vi verkligen är menade för varandra osv. Jag tänker ofta på våra problem och får ont i magen av att bara tänka på det och tänka tanken att det inte skulle vara vi.
Vad ska jag ta mig till? jag vill verkligen vara med honom.