Positivt eller negativt graviditetstest
Vill vara lite hemlig här på FL ännu.
Skulle jag kunna få era utlåtanden om detta test?
Vill vara lite hemlig här på FL ännu.
Skulle jag kunna få era utlåtanden om detta test?
Grattis! :) Testa igen om några dagar så kommer du se ett starkt plus.
Fått svagare streck än det där som varit positivt! :) så jag vågar mig på ett GRATTIS! :)
det där ser ut som mitt test gjorde 4 dagar innan det blev ett starkt + , är i v13 nu. GRATTIS!!!!
Ta det digitala!
Vågar mig nog på ett grattis, ser två streck
ja det ser positivt ut, grattis! Är det bim dagen? Fick höra att om man ska ta cb digital tidigt i en graviditet, ska man ta med morgon urin (apoteket)
Svagt positivt tycker jag, hoppas att det stämmer
Väntade mens som i fredags. Fick spottings i onsdags som jag brukar få strax innan mens men sen försvann de och nu ingen mens i sikte. Det var därför jag testade idag. Dock brukar jag ha ÄL relativt sent så därav kanske det svaga testet. Får se om jag kanske slösar en sticka i morgon också.
Dagens test
Grattis!
Grattis! :)
Positivt :) Grattis!
Grattis! Det är ju jättetydligt streck.
Jag måste få hjälp med mitt test börjar bli alldeles förvirrad? Vad tror ni?
Hej på er!
Vill ha lite hjälp med mitt grav test som jag tog idag :)
Jag gjorde abort för fem veckor sedan (medicinsk abort, var i vecka 4) och gick på efterkoll då gynekologen sa att allt var borta. Två veckor efter att jag satte igång aborten hade jag oskyddat sex en gång (oansvarsfullt, jag vet, men snälla döm mig inte).
Jag känner mig just nu fullproppad av hormoner, är trött, har stora spända bröst men ingen mensverk vilket jag i vanliga fall får.
Detta testet är taget på BIM 6, inte morgon urin och bilden tog jag 5 minuter efter jag tog testet.
Vad tror ni?
Jätte tacksam för svar ??
Dagens test
Grattis :) Är nybörjare på detta med g-test, så visste faktiskt inte att så svaga streck är att se som positiva :) Fast det där andra strecket är ju faktiskt tydligt. Kul!