• Susanne110

Jeansshorts??

Var och varannan modeblogg man besöker så har de avklippta jeans shorts i ur o skur. Det ska vara hög midja, knappgylf och helst gamla Levis. Vad tycker ni om detta? Har ni sådana själv? Är det bara för undomarna eller även för oss 70 talister. Själv tycker jag det är snyggt, men är jag för gammal för att ha sådana på mig? Bra är det ju ur återvinnings synpunkt för nästan alla har väl några gamla Levis längst in i garderoben från 90-talet.
  • Svar på tråden Jeansshorts??
  • tobiq

Jag har ett par jeansshorts som jag ÄLSKAR! Dom passar till allt! Är visserligen bara 23, men tvåbarnsmamma och inte direkt någon "modebloggare". Mina har dock inte hög midja.

Moa-08 Svea-10
  • Susanne110

Idag sticker solen fram och värmen sticker iväg, så då lär jag ta på mig sådana Levis shorts varesig jag är för gammal eller inte!

• rosyposy

Tycker det är så sjukt fult med jeansshorts, 99% av alla användare ser ut som om de ska på audition till TV-serien Cops. Om man sen dessutom kör kombon jeansshorts och boots eller stövlar (som tydligen är senaste trenden) ser man verkligen ut som en mindre dyr prostituerad.

• CarolineW

Har man snygga ben är det fint.

• Jaija

Jag älskar dom. Hög midja och knappgylf är snyggt och inne nu. Har 3 par som jag byter mellan. Det har absolut varit mitt sommar-plagg nr:1. Tror att vi kommer se ännu mer nästa sommar av dessa gamla avklippta Levis jeansen.
    Jag är också 70 talist närmare bestämt 72:a.
    Mvh
    Maria

• 010306

Född 79 & älskar jeans shorts :) gärna med högmidja så att det bygger på mina små höfter lite.

Svar på tråden Jeansshorts??