• Nallebjörnis

    Reumatism eller inte?!?

    Jag har sen i början av året haft ont både här och där... visa dagar kommer jag inte ens upp ur sängen... feber konstant....har röngtat både det ena och det andra.... många prover ser bra ut och visa mindre bra.... har blivit skickad både hit och dit... nu har jag blivit skickad till Reumatolog Kliniken på Huddinge Sjukhus och dom "tror" det är nån slags reumatisk sjukdom men vet inte vilken.... har börjat med nån stark "värsting" medicin...
    Min man som läser ganska mycket har läst och sök och läst och sökt och har hittat att en del har fått reumatiska besvär efter att ha rotfyllt tänder som sedan inte gjorts ordentligt så att det läcker från dem.... gjorde själv en rotfyllning i november och i början av året började min problem som bara blir värre och värre....
    Någon som varit med om liknande?!?


    *Michaela Victoria 091216* www.familjenmillberg.bloggplatsen.se
  • Svar på tråden Reumatism eller inte?!?
  • Oligid

    Hej, hur har det gått för dig? Jag misstänker nämligen samma sak? har en rotfylld tand, efter detta gjorde har jag haft problem med inflammationer i kroppen. Just nu vill jag bara dra ut tanden för att se om det beror på den, men hört att många tandläkare inte vill dra ut rotfyllda tänder??

Svar på tråden Reumatism eller inte?!?