• MrsPA

20 mån, 3 pergokurer och en spolning senare :D

ÄNTLIGEN!!!!! :D Vi är gravida!! Wieehoo

Jag har svårt att tro att det faktiskt är sant. Och jag har nog aldrig varit så nervös för att någonting ska gå fel som jag är nu.

Har läst att chansen för flerbörd ökar i samband med Pergo och att missfallsrisken också ökar. Så det är mest detta som snurrar i mitt huvud.

Försökte få ett tidigt ultraljud men så funkade det inte här fick jag till svar :(
    Så nu får jag försöka hitta nått sätt att själv stilla min oro. 

Jaa vad ville jag nu med detta inlägg..... Vet ärligt talat inte men ni är säkert många som har erfarenheter av ungefär samma situation som jag gärna lyssnar till :)

Må så gott!     

• Svar på tråden 20 mån, 3 pergokurer och en spolning senare :D
  • Petra b

Grattis! :D

Jag var också väldigt orolig i början och frågade efter ett VUL. Fick också till svar att de inte gjorde sådant, men när jag envisades och frågade om de istället kunde rekommendera ett privat gyn, gav de med sig. Ibland får man stå på sig, tyvärr. 

Naturligtvis är det bäst att försöka låta bli att oroa sig, men när det är så fruktansvärt efterlängtat och man kämpat så länge, är det svårt att låta bli. 

• MrsPA

Tack för era lyckönskningar :)

Jag ska till BM för ett första samtal till veckan så får se vad hon har att säga om detta mer än att hänvisa mig att ringa själv till gyn.  

Svar på tråden 20 mån, 3 pergokurer och en spolning senare :D