• 80Lina

finns de fler här som nästan aldrig använder långbyxor?

eller är jag riktigt udda

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-15 18:07
    menar även jeans

• Svar på tråden finns de fler här som nästan aldrig använder långbyxor?
  • Nina 566

Menar du jeans då också? Eller alla typer av långbyxor?

Vad har du på dig då? =)

• SoStylish

Jag använder sällan byxor också. Det har blivit lite mer på senaste tiden men för det mesta så nej :) 

• QueenObscene

Jag har det aldrig heller. Inte jeans heller. Gillar det bara inte och gillar att klä mig kvinnligt (t.ex klänning).
    Strumpbyxor, leggings, kjol, klänning... 

• semlorna

Använder byxor ungefär 3 gånger om året. Mysbyxor/pjamasbyxor kan jag iof ha på mig ibland när jag bara är hemma men aldrig annars.

• Frontline

Går i shorts från april till oktober november och har kanske jeans på mig 5 gånger under den tiden,,,
    Vintertid tyvärr jeans eller mysisar när jag är ute men kör med shorts inne...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • 80Lina
    semlorna skrev 2011-07-15 18:04:29 följande:
    Använder byxor ungefär 3 gånger om året. Mysbyxor/pjamasbyxor kan jag iof ha på mig ibland när jag bara är hemma men aldrig annars.
    har di kjol jämt då
  • semlorna
    80Lina skrev 2011-07-15 18:08:34 följande:
    har di kjol jämt då

Kjol eller klänning ja. 
  • bebinsmamma

jeans väldigt sällan. leggings/strumpbyxor - väldigt ofta.
    tycker det är så himla skönt med leggings och en oversize tröja/kjol eler liknande - och så tycker jag det är fint. nytvättade jeans däremot - hujedamig!

• Lufsan

Jag är då gaaalen i byxor och har sällan kjol eller klänning. Känner mig gärna obekväm i det. 

En dag i sänder.
  • Lufsan
    Lufsan skrev 2011-07-15 18:23:26 följande:
    Jag är då gaaalen i byxor och har sällan kjol eller klänning. Känner mig gärna obekväm i det. 
    juste glömde själva poängen.

Men jag köpte en långklänning från hm och jag bor i den nu. Så bohemiskt och snyggt.  
    En dag i sänder.
  • E88

Jag har nästan aldrig byxor på mig, blir mest leggings och klänning :)

• rosen76

Jag har mest på mig kjol, klänning eller tunika och leggings, väldigt sällan byxor och
    mer sällan jeans. 

Svar på tråden finns de fler här som nästan aldrig använder långbyxor?