• Ms M

Nu svarar o pekar han...:)

u frågar vi lilleman om var ex lampan e och tavlan e och då pekar han o säger däääää....
    Han e så framåt och pratar så mkt, säger många ord (vissa dock otydligt men man hör vad han säger)
    Lille gossen, så stor o duktig men samtidigt, en stor v ilja.. :)
    Nu börjar humöret komma fram.. Storasyster tycker de e kul ibland att småtetas men idag då blev han arg.. Ojoj, han var riktigt arg för hon tog en sak han lekte med haha..

Och frågar vi om en puss så får vi oftast det :)  

• Svar på tråden Nu svarar o pekar han...:)
  • sirisdotter

Och?    Hur gasmmal är han?    Vad vill du ha för kommentarer?

• Ms M

Ville bara skriva det för jag e glad o stolt över min grabb...

• sirisdotter
    Ms M skrev 2011-07-16 20:53:42 följande:

Ville bara skriva det för jag e glad o stolt över min grabb...

Har han varit sen i utvecklingen?
  • Länisen

Klart du ska vara glad och stolt... det är ju alltid kul när dom lär sig nåt

Casper 2010-06-09
  • Ms M
    sirisdotter skrev 2011-07-16 20:56:16 följande:
    Har han varit sen i utvecklingen?
    Nej, absolut inte... Han är 10,5 månader gammal...

• Ms M
    Länisen skrev 2011-07-16 20:57:41 följande:
    Klart du ska vara glad och stolt... det är ju alltid kul när dom lär sig nåt

Jaa, precis.. :)
  • LängtarEfterDiig
    sirisdotter skrev 2011-07-16 20:51:59 följande:
    Och?    Hur gasmmal är han?    Vad vill du ha för kommentarer?
    Shit va otrevlig du verkar vara Förvånad

Va gulligt att han börjar peka och prata :D Vi får våran flicka i oktober och jag längtar så mycket tills dess Hjärta
  • sirisdotter
    LängtarEfterDiig skrev 2011-07-16 21:17:21 följande:

Va gulligt att han börjar peka och prata :D Vi får våran flicka i oktober och jag längtar så mycket tills dess Hjärta
    Kan bero på att jag har ett barn i  min omgivning,  som verkar sen.   Tyckte inte trådstarten  förklarade varför det här var så märkvärdigt,  ville veta om de väntat i flera år på dessa ord.
  • Ms M
    sirisdotter skrev 2011-07-16 21:23:19 följande:
    Kan bero på att jag har ett barn i  min omgivning,  som verkar sen.   Tyckte inte trådstarten  förklarade varför det här var så märkvärdigt,  ville veta om de väntat i flera år på dessa ord.
    Så bara för att det finns barn som är sena, så får man inte skriva om sitt egna barn som gör fantastiska framsteg då? För mig är det ngt stort och jag blir stolt över honom...
  • Ms M
    LängtarEfterDiig skrev 2011-07-16 21:17:21 följande:

Ja verkligen, det är underbart.. :) Kan förstå din längtan.. Jag älskar attvara gravid men det är så underbart att se dessa undebara barn, se dopm växa o utvecklas till en egen individ.. :) Grattis till bebisen :)
  • LängtarEfterDiig
    Ms M skrev 2011-07-16 21:36:20 följande:
    Ja verkligen, det är underbart.. :) Kan förstå din längtan.. Jag älskar attvara gravid men det är så underbart att se dessa undebara barn, se dopm växa o utvecklas till en egen individ.. :) Grattis till bebisen :)
    Ja, tack:D Jag kan inte förstå att bebisen som jag har i magen nu, kommer finnas i min famn om 11 veckor haha
  • Ms M
    LängtarEfterDiig skrev 2011-07-16 21:40:11 följande:
    Ja, tack:D Jag kan inte förstå att bebisen som jag har i magen nu, kommer finnas i min famn om 11 veckor haha

Åh så mysigt.. :) Lycka till...
  • LängtarEfterDiig
    Ms M skrev 2011-07-16 21:47:28 följande:
    Åh så mysigt.. :) Lycka till...
    Tack hihi :D
  • sirisdotter
    Ms M skrev 2011-07-16 21:35:04 följande:
    Så bara för att det finns barn som är sena, så får man inte skriva om sitt egna barn som gör fantastiska framsteg då? För mig är det ngt stort och jag blir stolt över honom...
    Jag undrade hur gammalt barnet var,  förlåt,   -  det framgår inte av trådstarten.   Och jag trodde att ANDRA barnets framsteg inte var särskilt märkvärdiga,  faktiskt.    En storasyster nämns i trådstarten.
  • Busbellan

Varje barns framsteg är väl märkvärdiga? Jag är lika stolt vare sig det är min första, andra eller tredje som lär sig något nytt när de lär sig spelar heller ingen roll. Ok ska väl erkänna att när sonen lär sig något nytt så värmer det extra eftersom jag vet hur mycket jobb som ligger bakom

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Nu svarar o pekar han...:)