• sissi76

hjälp! bebisen skriker = huvudvärk

Hej!
    Jag har en bebis på 2 1/2 månader o ständigt huvudvärk pga han väcker mig på natten skrikande.... vad kan man göra åt detta? Alvedon el liknande funkar inte eftersom det handlar om sömnbrist o skrik... vad ska jag göra? HJÄLP!

• Svar på tråden hjälp! bebisen skriker = huvudvärk
  • Janssonkatten

Be sambo ta nattvakten så du får sova ut iaf en natt. Om du ammar kan du pumpa ut mjölk så sambo kan mata bebisen.

jag tror min dotter började sova iaf 6 timmar på raken när hon var ca 3 månader. Håll ut, snart får du sova igen :)  

• sissi76

tack tack för svaret... har ingen sambo. Så det blir jag dag och natt  Rynkar på näsan

• Janssonkatten
    sissi76 skrev 2011-07-17 21:46:20 följande:
    tack tack för svaret... har ingen sambo. Så det blir jag dag och natt  Rynkar på näsan

Hur sover bebisen under dagen? Försök att sova så mycket som möjligt under dan när han sover. Rådfråga på BVC, de har alltid massa kloka tips att ge. Håller tummen att det blir bättre snart!
  • sissi76

Hej tack alla för alla tips.
    Ville bara uppdatera här i fall det kunde vara nyttigt för någon annan.

Nu är barnet 1 och ett halvt o jag hade fortfarande hemskt huvudvärk... som visade sig vara migrän. Nu har jag fått migrän nässpray och problemet är löst.

Men vilket helvete det har varit!!!!     

Svar på tråden hjälp! bebisen skriker = huvudvärk