• linamums

Någon som testat hoodia bantningspiller ?

Jag är 167 lång och väger 79 kg å vill gå ner till runt 65 . Men har sån dålig karaktär. Nu har jag fått höra talas om hoodia bantnings piller någon som testat det och hur fuknkar det ? Har ni nå andra tips på å gå ner i vikt kanske nå andra bantningspiller ???

• Svar på tråden Någon som testat hoodia bantningspiller ?
  • Agapi

jag har teststat och märkte absolut inget alls av dom. De bästa du kan göra är de "tråkiga" se över maten och rör på dig

• MajaVira

Jag har testat Hoodia tuggummi, men märkte ingen effekt alls. Jag har för mig att Hoodia dessutom är förbjudet i Sverige numera.

• MiniCatti

Jag har testat och dom funkar så länge kapslarna innehåller en viss mängd av nånting.... jag kommer inte ihåg.
    Men träna och ät rätt istället tycker jag!

• Fridayyy
    linamums skrev 2011-07-18 14:54:41 följande:
    NåHon som vet hur man kan gå ner ca tio kilo på två månader
    LCHF, det brukar gå fort i alla fall.
  • tusshh
    linamums skrev 2011-07-18 14:54:41 följande:
    NåHon som vet hur man kan gå ner ca tio kilo på två månader

e väl tabu å säga lchf men de har funkat för mig... gick ner 8kg på 3 veckor... allt som alt har ja gått ner 18kg fast ja slarvat mkt nu på sistone så det står still på vågen, men hellre de än at ja gå upp... sommar = glassperiod =P
  • Lindreas

Testa att köra någon rivstart av någon form, GI, LCHF, pulverdiet. Sen måste du självklart fortsätta med vettig kost och träning. Men om du har bråttom så kan det fungera, för en stund. Vill du ha bantningspiller så får du gå till läkaren, eller fråga på apoteket, kanske Alli kan hjälpa?

• Fridayyy
    Håkan Johansson skrev 2011-07-18 14:56:10 följande:
    Rör på dig ät typ inget, drick vatten ät mycket frukt..
    HUr länge håller det då? En dag?
  • Lindreas
    Håkan Johansson skrev 2011-07-18 17:24:32 följande:
    Det är väl upp till var och en hur länge det ska hålla..
    Äh, det där är bara så dumt att det inte ens borde vara tillåtet att tipsa om...
  • Håkan Johansson

Du får tycka exakt vad du vill.. Men jag vet att det fungerar, hon vill ju gå ner snabbt, sen kan hon börja äta normalt efter hon har gått ner. Så min ide var inte dum.

• Lindreas
    Håkan Johansson skrev 2011-07-18 18:01:22 följande:
    Du får tycka exakt vad du vill.. Men jag vet att det fungerar, hon vill ju gå ner snabbt, sen kan hon börja äta normalt efter hon har gått ner. Så min ide var inte dum.
    Nej. När hon gått ner i vikt så kommer hon snabbt som sjutton knalla upp de kilon hon tappat, och det är det inte värt. Det finns inga quick-fix helt enkelt.
  • Slats

LCHF kan vara en kickstart, om du också tillslut ändrar din livsstil. annars går du bara upp alla kg igen. det finns inga billiga genvägar när det kommer till vikt.

• Håkan Johansson

Jag vet att man går upp snabbt igen om man börjar äta normalt.. Men hon ville gå ner snabbt, så det finns väl någon anledning till ett visst datum, så tänker jag. Festdax, bröllopsdax, hon vill kanske i en speciell klänning. Ja inte vet jag. :)

Svar på tråden Någon som testat hoodia bantningspiller ?