Fler som haft problem med Bonprix?
Jag gillar verkligen deras kläder men betalningarna fungerar inte så bra. Jag betalar av mina fakturor direkt, men sen får jag påminnelser om obetald faktura. Jag tänker att jag har glömt och betalar den. Men detta upprepad varje gång jag köper från dom. Och jag brukar aldrig glömma att betala mina räkningar, så det är konstigt att jag skulle missa just deras alltid.
Sen med jämna mellanrum får jag ett annat sorts brev där det står att de nu kollat över kontot, och ser att jag har en kvarvarande skuld. Det är samma sak här. Betalar av allt direkt men får ett likadant brev nästa månad. Blir aldrig av med dom! Jag trodde att det var jag som inbillade mig, att jag faktiskt glömmer så mycket. Men nu börjar det bli lite väl tydligt. Det känns som att jag betalar 4 gånger för varje plagg. Dum som jag är så har jag inte sparat de gamla fakturorna efter att jag betalat dom så har lite svårt att bevisa något.
Googlade och såg att många haft problem när de betalat via kort. Är det fler som haft liknande problem när det gäller att betala via fakturor?