• Anonym (yes!)

Inte haft lust på 6 år. Bytte partner, fick livet tillbaks!

Alla ni därute med minskad lust, eller som knappt vill alls, har ni funderat på om det kanske inte är ER det är fel på utan kanske att det just är att partnern inte är tändande längre?

Jag har gått från sex en gång i månaden max ... till 4 gånger om dagen. För att jag har LUST! Är det inte exakt så det ska vara?

Jag ville bara ge er hopp.  

• Svar på tråden Inte haft lust på 6 år. Bytte partner, fick livet tillbaks!
  • Anonym (PorrSmurfan)

Hahaha, trodde jag hade varit uppe & skrivit i sömnen, för det där är PRECIS vad som hände mig... Har nu levt med min nya i snart ett år & vi har det fortfarande lika bra, på alla plan

• Anonym (yes!)
    Anonym (PorrSmurfan) skrev 2011-07-19 11:09:00 följande:
    Hahaha, trodde jag hade varit uppe & skrivit i sömnen, för det där är PRECIS vad som hände mig... Har nu levt med min nya i snart ett år & vi har det fortfarande lika bra, på alla plan

haha men vad skönt att det finns fler som kommit ur det där hemska, jag trodde ju det var mig det var fel på! min man sa att jag behövde terapi för att jag inte ville ha sex! Jamen tjena! Grattis till oss!!
  • Anonym (PorrSmurfan)
    Anonym (yes!) skrev 2011-07-19 11:13:45 följande:
    haha men vad skönt att det finns fler som kommit ur det där hemska, jag trodde ju det var mig det var fel på! min man sa att jag behövde terapi för att jag inte ville ha sex! Jamen tjena! Grattis till oss!!
    Haha! Jag hade inte sex mer än ett par gånger sista 4 åren... Träffade min nuvarande & allt ändrades... Jag förvandlades från en grinig häxa till en glad, lycklig kvinna...
Svar på tråden Inte haft lust på 6 år. Bytte partner, fick livet tillbaks!