• 3 barns mamma

Bilder på era tvillingar :) Enäggs eller tvåäggs?

Tänkte att det kan vara kul att se hur lika/olika era tvillingar är oavsett om det är enäggs eller tvåäggs tvillingar. Så lägg gärna in bilder på era små/stora och skrev om det är enäggs eller tvåäggs tvillingar :)

Lucas 090815 Linnea 110311 Linn 110311
  • Svar på tråden Bilder på era tvillingar :) Enäggs eller tvåäggs?
  • modsey
    cffc skrev 2013-03-21 19:00:38 följande:

När de äldsta var 3 så modellar dom för Lindex och dom tyckte det var ganska kul att leka framför en kamra så det händer ibland att dom modellar Ja, så den översta är modell bild men inte på de yngsta ( de yngsta gillade inte att vara framför kameran, inte på samma sett) den nedersta bilden är lite redigerad så dom kanske ser sminkade ut och på den översta finns lite, lite smink.
    ha ha och ändå så har de spelat in filmer och modellar i USA Flört
  • tinis77
    Mithi skrev 2013-09-19 17:14:39 följande:
    Är du säker på att de heter Cornelia och Felicia och inte Alycesaundra & Giavanna? Jag förstår inte.... Har de två namn var? Eller är du en förvirrad förälder som råkat lägga ut bild på fel barn? tripwow.tripadvisor.com/tripwow/ta-0748-c832-... 

Mithi skrev 2013-09-19 17:16:28 följande:
    Chanelle och Fina? Skrev du fel? Jag trodde de hette Kaylee och Ryley.. sudduthtwins.webstarts.com/kaylee_and_ryley.h... 

Fan vad sjukt!! Varför håller man på och ljuger om att man har tvillingar, och lägger ut bilder på andras barn?? Vidriga människor det finns...
    * Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08 * Isabell 8/1-10 * Meya & Jonatan 7/9-12 * MARTINAS.MYSHOWROOM.SE *
  • SaJo81

Finns så jävla skumt folk va! Vet flera stycken som hittat bilder på sina barn i okända människors bloggar där dom påstått att det är deras barn! Var även med i Metro förra veckan, fick själv en flipp och sökte internet som en galning i fall någon snott bilder på mina barn! Hade blivit jävligt upprörd om jag hade hittat nåt!

• 3 barns mamma

Var väll en tidigare i denna tråd också som la upp bilder på "sina" barn när det sen visade sig att det inte ens var hennes barn?

Lucas 090815 Jolie 110311 Jennifer 110311
  • SaJo81
    3 barns mamma skrev 2013-09-19 20:32:05 följande:

Var väll en tidigare i denna tråd också som la upp bilder på "sina" barn när det sen visade sig att det inte ens var hennes barn?

Jaaa, det var det! Sjuka människor!
  • 3 barns mamma
    SaJo81 skrev 2013-09-19 20:47:52 följande:
    Jaaa, det var det! Sjuka människor!
    Fattar inte ens hur man är funtad när man säger att andras barn är ens egna! Stackars dom riktiga föräldrarna och dom barnen det är på bilderna nej fy :(
  • Mithi
    Jojile skrev 2013-09-19 20:26:14 följande:
    Men Gud vad sjukt...

F.ö. Hur visste du det?
    Jag kände igen användarens sätt att skriva på. Felstavningar, flera par tvillingar, ung mamma, barn som modellar.. osv... Förstod att det var samma person. H*n har fleeeera fejkkonton där hon laddar upp bilder på andras barn. Jag tror det är samma person som ljög tidigare i tråden/i en annan tråd också.
  • Jojile

Nu kommer jag låta som en moralkärring men det är inte meningen för jag har ju själv bilder på mina barn på internet (Facebook) men det är väl pga sånt här som man ska tänka sig för innan man publicerar bilder på sina barn!

• MeNoLike

Hade tyvärr inget bra kort i telefonen och nu sover de.

Men här är mina, vet ej om en el tvåäggs. Alltid varit lika tills ena fick glasögon

Svar på tråden Bilder på era tvillingar :) Enäggs eller tvåäggs?