• singel pappa83

Jaha då va man singel igen...

Japp efter nästan 1.5år så e man singel igen...
    Visst va det endel mitt fel oxå men ingen e väll perfekt...
    Trodde dock att tjejer/kvinnor i min (och äldre) ville ha familj men det verkar inte vara så,tyvärr dom 2 senaste jag träffat har nästan blivit livrädda när jag berättat att jag vill ha familj,bo tsm,barn  framtiden osv.
    Tycker det e mycket snack från er kvinnor att det e killar som e dåliga på detta så lite chokad e jag att jag lyckas träffa 2 likadana. :(
    Så nu har ja fått skriva av mig iaf :P  

• Svar på tråden Jaha då va man singel igen...
  • FIame

Verkar som du tänder på äldre kvinnor. Inget fel i det men äldre kvinnor vill ofta inte bilda familj med yngre män. Ha lite ungt sex, ja, det vill både äldre kvinnor och äldre män. 

• singel pappa83

Nja har haft 4 långa förhållande  2 med tjejer som varit yngre -2 år och 2 som varit äldre +3,10. 
    Så ålderna verkar inte ha någon betydelse,jag har väll bara otur... 

• avocadoo

Var ärlig och tydlig från början- satsa inte på en kvinna som säger - Om 5-10 år.... Eller - När det känns rätt...

Se till att hitta en likasinnad 

• singel pappa83

Det har jag alltid sagt! eftersom jag har min son på heltid så är det familj jag är ute efter,inte massa lösnummer m.m  det e precis som tjejerna ja träffar vet om detta men bara utnytjar mig tills det börjar bli allvar :( iofs va det lite si å så med min senaste men det föll ändå på att ja ville starta familj,typ nu!

• vickan89

Som avocadoo skrev så måste du vara tydlig och säga från början vad du vill ha och att du vill bilda familj. Sen tycker jag faktiskt att det är himla konstigt att du träffat tjejer som inte vill bilda familj! Men kanske kan det vara så att dom tycker att det gått för fort? Man borde ju ändå kanske vara tillsammans ett litet tag i alla fall så man lär känna varandra innan man skaffar hus och barn.. Men som sagt tycker jag det är konstigt att du träffat tjejer som inte vill bilda familj för typ alla jag känner drömmer om den där "svensson" familjen med hus och barn..

Jag tror att du inte ska tänka på det allt för mkt, utan leva ditt liv och umgås med ditt barn och när tiden är rätt så dyker garanterat den rätta upp!   

• singel pappa83

Jo självklart lever jag ju för stunden men en familj kommer ju inte falla ner i ens knä direkt..
    Sen självklart inte d inte villa,vovve,volvo inom en månad men efter 1.5 år så tycker jag att d borde vara på g.spec om man nästan setts var dag på dom månaderna! 

• vickan89

Ja, det är klart.. Det har du helt rätt i.. Men du får tänka att då var det inte meningen att det skulle bli ni två också får du ta nya krafter och fortsätta ditt liv. Som sagt så kommer den rätta så småningom, när du minst anar det.

• Nettus81

tycker inte alls det verkar fel att en man vill ha familj!!
    den dagen jag hittar en seriös man som vill leva med mig och mina 2 barn livet ut är jag lycklig något annat vill ja inte ha blev nyss singel o just nu känns det som jag kommer va det för alltid för jag vågar inte lita på en man i första taget 

Svar på tråden Jaha då va man singel igen...