Titta på porr medans 3åring tittar på spöket Laban bredvid?
Tycker du det är ok att din partner tittar på porrfilmer på datorn medans sonen på snart 3 år sitter bredvid i soffan och tittar på en barnfilm?
Tycker du det är ok att din partner tittar på porrfilmer på datorn medans sonen på snart 3 år sitter bredvid i soffan och tittar på en barnfilm?
Nej det tycker jag inte.
ööh nej. det skulle det inte vara om jag haft barn. Är inte det ganska självklart?
Nej han får gå till ett annat rum om han ska göra sånt
Nej. Det skulle jag aldrig tillåta.
Aldrig i livet!
Nej, absolut inte bredvid i soffan! Om sonen är nöjd med att titta på film och kan sitta ensam så kan man EVENTUELLT gå in i ett annat rum med datorn, stänga dörren om sig och titta på porr (om man nu tvunget måste göra det när barnet är vaket).
nej absolut inte. ska man göra det får man göra det när barnet sover.
åh herregud varför kan man inte vänta tills barnet sover om man måste kolla porr??
det hade jag inte tyckt var okej
Jag tror nog den personen skulle behöva se Spöket Laban istället. Jag tycker inte man ska se nåt vuxenprogram med en treåring jämte som kan vara skrämmande.
hahaha, va? har detta hänt på riktigt? låter helt bisarrt.
Klarar personen ifråga inte av att vänta och se på porr vid ett annat tillfälle, då har man nog problem, tycker jag.
Nej, det låter ju helt klart olämpligt.
Nej. Jag är inte den som brukar ropa varg, men detta skulle jag faktiskt beteckna som övergrepp mot barnet.
Absolut inte okej alls!