Bästa tjejsexupplevelsen
Här kan vi som provat tjejsex dela med oss av våra bästa upplevelser. Förhoppningsvis blir det en samling kittlande historier att läsa på kvällarna när man längtar....
Här kan vi som provat tjejsex dela med oss av våra bästa upplevelser. Förhoppningsvis blir det en samling kittlande historier att läsa på kvällarna när man längtar....
lägger till
får se om ja kommer med nån historia senare. har tyvärr inte tid nu
Mötte den tjej som fick mig att inse att jag är bi på ett fik för en lunchmacka en helgdag när jag satt själv på jobbet. Det var laddat från första stund så när jag frågade om hon ville följa med till mitt jobb en stund så sa hon ja direkt. Väl där hamnade vi i ett tomt mottagningsrum och hann knappt innanför dörren innan vi råhånglade. Slutade med att vi slickade och pullade varandra till orgasm turvis på en brits vilket var helt underbart. Bara byglarna a la gynstol som saknades typ. Så porrigt så båda blev fulla i skratt efteråt.
Vi hade varit på bio, sett den nya "Kyss mig", hållt handen under hela filmen och utbytt blickar. Vi gick ut från bion och hon drog mig runt hörnet, ställde mig mot husväggen och kysste mig, passionerat som bara hon kan göra. Vi tittar på varandra och ler, hennes ögon är dom vackraste som finns. Vi går vidare, mot bilen. Nästan vid parkeringen tar hon mig runt ett annat hörn och ställer mig mot väggen igen. Kysser mig och hennes händer smeker mina bröst, hon vet hur tänd jag blir när hon tar på dom. Hon försöker vandra ner men jag hindrar henne, säger att nån kan komma.. Hon bryr sig inte, tänder på tanken på att kunna bli upptäkt. Hon tittar mig djupt in i ögonen och jag märker hur stor hennes lust är. Hon sätter händerna mot väggen, på varsin sida av mitt huvud, hon är så otrolig het när hon gör det. Visar att hon har makten. Hon kysser mig igen och försöker ytterligare en gång att få mig att vika mig för henne. Hon är svår att säga nej till men jag klarar det, vilket gör henne ännu mer kåt, hon nästan skakar av kåthet. Hon försöker hålla fast mina händer men jag tar mig loss och puttar bort henne. Börjar gå mot bilen men hon hinner ikapp mig. Leder mig till ett stängsel och håller fast mina händer vid mitt huvud, säger att hon önskar hon hade handbojor så hon kunde sätta fast mig. Jag låter hennes hand vandra ner, men bara utanför. Visar henne min underlägsenhet för en stund, säger hur kåt hon gjort mig och att jag vill men inte här.. Att vi ska gå nån annanstans lite mer avskiljt.. Hon svarar att hon inte kan hålla sig en sekund till och vi börjar gå mot en park lite längre bort. Hela min kropp skriker efter hennes beröring, hennes fingrar som ska smeka mig.. Vill att hon ska få veta hur våt hon gjort mig. Vi ställer oss vid ett träd, jag mot trädet och hon framför mig. Jag låter henne göra vad hon vill och jag hör hennes stön när hon får veta exakt hur våt hon gjort mig. Hennes fingrar smeker mig en stund och jag ber henne knulla mig, att känna hennes gå sakta i mig får mig att ge ifrån mig ett stön. Tar min hand innanför hennes byxor och blir ännu mer kåt när jag känner hur våt hon är. Hon älskar när jag låter henne höra hur galen det gör mig. Någon går förbi men vi fortsätter, vi är någorlunda skymda av nattens mörker och trädet. Efter en stund slutar vi och går oskyldigt tillbaka till bilen. Går ett rus genom hela min kropp av alla känslor hon ger mig. Väl hemma försöker vi titta på en film men lusten är för stor. Vi går och gör oss iordning för natten, båda duschar för att vara fräscha inför nattens lekar. I sängen ber hon mig att göra henne nervös, hon vill att jag ska kyssa hennes kropp och sakta vandra ner på henne, har ännu inte fått gå hela vägen och göra det men min tunga utan bara varit nära. Kysser hennes underbara kropp, längre och längre ner. Jag hör hur tänd hon blir av det jag gör, hennes längtan efter mer. Hon säger de som ger mig klartecken på att jag får göra det jag sålänge velat göra. Närmar mig mer och mer och när hon känner min tunga smeka henne ger hon ifrån sig ett högt stön. Jag fortsätter, jag älskar att höra hennes njutning. Känner hur våt jag själv blir av att ge henne min tunga. Fortsätter ända tills hon ber mig komma upp igen. Hon ger mig samma behandlig tillbaka och hon får mig att skaka av kåthet när hennes tunga smeker mig.. Hon ger mig en helt underbar orgasm. Men jag är inte färdig med henne, vill ge henne ännu mer. Vandrar ner igen och slickar henne en gång till. Hon ber mig sluta men jag har fortfarande inte fått henne dit vi båda vill komma. Kysser henne runtom innan jag återigen smeker henne med min tunga. Efter en stund stönar hon högt och jag slutar....
Detta var en helt underbar kväll/natt som jag sent kommer glömma. Finns ingen som får mig att känna så mkt som hon får mig att göra och ingen som tänder den lusten inom mig som hon gör. Hon är allt jag nånsin önskat mig...
värst va många killar som hittat hit till fl helt plötsligt......
lägger till, ska dela med mig av en historia ja med senare ;)
Alltså det är ju omöjligt att skriva om den "bästa" upplevelsen, då det finns så många fantastiska minnen och stunder med olika människor, i olika skeden av livet.. Men en av de häftigaste var första gången jag hade sex med min fru.
Vi hade haft vår första dejt, och det hade gått så bra att vi inte ville gå åt skilda håll. Det slutade med att jag skulle sova över hos henne, men det var underförstått att vi skulle vara seriösa och att vi troligen inte skulle gå så långt första kvällen. Vi började kolla på något ur hennes dvd-samling och sen hånglade vi i soffan. Jag var lite mer på än hon, som var inställd på ett lugnare hångel. Men jag blev så otroligt tänd av hennes vackra kropp, hennes ögon, hennes kyssar.. jag kunde inte låta bli att gnida mig mer och mer målmedvetet mot henne, ta kommandot.. Vi slängde av lite klädesplagg hit och dit, jag minns inte riktigt hur många eller vilka. Helt plötsligt var det snarare sex än hångel vi ägnade oss åt, och jag fick plötsligt orgasm, utan att vi ens hade rört varandra med händer eller tunga. Hon låg under mig i soffan och skulle lätt ha kunnat ta mig för en sexgalning, men faktum är att jag aldrig hade kommit (innan dess) av enbart "gnugga fitta" övningar, det hade jag alltid sett som ren uppvärmning. Men kåtheten och blixtförälskelsen var så stark.. Vår kemi, vår gemensamma sex-feeling, var en ny och underbar upplevelse. Sen såg jag till att även hon inte skulle glömma vår första kväll tillsammans. :)
Som tur var gillade hon min sex-besatthet och vi har skämtat om det massor av gånger.. och sen har vi såklart haft massor av sex som kanske egentligen är "bättre" - men det här var speciellt!