-
-
Svar på tråden Vart kan man köpa dopklänning????
-
Det finns en kvinna i haparanda som gör jättefina dopklänningar och unika till ett ganska billigt pris. ska se om jag hittar hemsidan.
-
Om. Du inte vill lägga några tusen som de vanligtvis kosta har de jättefina på kappahl annars brukar man kunna låna av kyrkan också
-
Dessa ligger på allt från 500 till 1000 lapp och är unika, Det är en farmor som syr dem.
-
De har faktiskt en på Kappahl som är riktigt fin! Lite vintage-style
Kostar 400-500kr tror jag om jag inte minns fel!
-
Barnens hus, babyproffsen har jag sett dopklänningar på..
-
Tradera har nya fina också
-
Det verkar som hemsidan är nedlagd men man kan hitta klänningarna på blocket..nya. Jag köpte min där och är väldigt nöjd.
-
Lilly har jättefina. Finns i Stockholm, Falkenberg, Värnamo, Kungälv och Nyköping. (Eller dom finns på fler ställen, men dessa har dopklänningar i sortimentet).
-
de som dom anda har nämnt. sen kan man alltid få någon att sy en kanske? Beror ju helt på vad amn vill ha för klänning! min mormor stickade min dotters dopklänning i naturvit, den är underbart söt! nu kommer min son döpas i den också
köpte mönstret på tradera.
-
Jag har den från kapp Ahl, 500 kr kostade den. väldigt "tjejig" modell, mycket spetsar och så.
-
Som jag tror någon skrev ovan så finns det en på Kappahl som jag såg senast igår:) vintage-style kallades den å kostade 499 kr..jättefin var den:)