• Anonym (otillräcklig? :()

Är det bara jag? :( hoppas ni svarar

Jag är gravid i vecka 30 och min sexlust har i stort sätt försvunnit Rynkar på näsan Känner för det en gång
    varanan vecka typ.
    Min kille vill ha sex, eller iallafall komma varanan dag. Jag har ingen lust för sex eftersom jag får
    ont därnere och känner mig bara tjock och så himla osexig. Jag har inte ens "lust" att tillfredställa honom Rynkar på näsan
    Han pratar om sex HELA tiden hemma och skämtar om andra tjejer på tv HELA tiden också. Som om det
    ska få mig mer motiverad? Han säger att han förstår mig men det känns inte så. Han är verkligen besatt av sex. Och skulle han se på porr så skulle jag bli galen. Är väldigt svartsjuk av mig, men varför skulle jag låta
    han komma till en annan tjej? Det känns bara äckligt Rynkar på näsan

Är det bara för mig som lusten har försvunnit? Är jag elak som blir arg om han kollar porr?

Det är inte bara det att lusten är borta, jag får ont mellan benen när jag har sex, plus att det är svårt med 
    magen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-25 00:31
    Glömde skriva att jag har jätte ont i ryggen. Har rygg problem och det tär verkligen på mig :(

• Svar på tråden Är det bara jag? :( hoppas ni svarar

puffar tråden 

läst 31 ggr och ingen svarar :( tråkigt

• Lenora

Jag kan säga att i vecka 30 hade jag så vansinnigt ont och var så trött att sex inte ens fanns med på kartan. Mannen tjatade inte om det heller, antar att han tog hand om sina behov på egen hand.

• Anonym

Men herregud, jag är verkligen gravid eller har ont i ryggen och jag har lust typ varannan månad och min kille tjatar inte. Dags att skaffa en kille som respekterar dig kanske???

fler?

• Ernst Hugo
    Anonym (otillräcklig? :() skrev 2011-07-25 12:35:28 följande:
    fler?

Det du beskriver är kanske det mest PK man kan tänka sig då alla med samtliga kulor i kina-schacket fattar att en gravid kvinna eller en nyförlöst kan ha mindre lust. Det har alla förståelse för.

Skulle situationen vara den omvända vet jag inte förståelsen skulle vara lika stor. Det jag försöker säga är att du och mannen behöver mötas där båda era behov bekräftas.  
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (No sex...)

Jag är gravid i v. 31 och har inte haft någon sexlust alls sedan v 7 typ...
    Fått till det 2 gånger sen dess och har tack och lov en man som varken tjatar el själv har någon större lust på sin mycket gravida fru...
    Har dåligt samvete ändå fast vi kan prata och skoja om det.
    Han kan inte fatta att vissa killar tycker att gravida tjejer är det sexigaste som finns.
    Han älskar mig inte mindre för att vi inte har sex utan snarar mer för att jag inte har någon sexlust alls då han tycker att det skulle vara jobbigt att behöva säga nej...
    Jag har jobbigt med beröring tom och vill helst att min man bara vänder sig bort och somnar på kvällen när vi går och lägger oss. Vilket harn tack och lov gör...

Vet inte om jag kan ge dig något råd men försök prata med din kille om hur du känner det. fattar han verkligen inte så kan du väl be honom försöka prata med eran bm om saken så kan nog hon förklara det här med olika hormoner och sånt hos en gravid kvinna.
    Sen har vi ju tack och lov inte så lång tid kvar och kan han inte stå ut de ynka veckor det handlar om så kan jag tycka att han nog ska ta och fundera på om det är sex med dig som han älskar el dig som person.

Ang porren så tror jag nog att jag hellre skulle låta min man kolla och fixa sin utlösning själv om det nu var så att han hade behovet än att behöva hjälpa till varannan dag. Sen skulle jag visserligen försöka göra det någon gång ibland iaf för att jag älskar honom.

Hoppas det löser sig för er och att ert förhållande är så pass stabilt och bra att ni kan se förbi den här tiden och se fram emot er tid som föräldrar.

Svar på tråden Är det bara jag? :( hoppas ni svarar