• Anonym (Är jag normal?)

Pinsamt problem, jag blir oerhört upphetsad av avföring

Nu är det såhär att jag vet att jag har en liten udda fetisch som jag egentligen mår rätt dåligt över men mitt problem är att jag blir så oerhört upphetsad av min KKs avföring. Jag har aldrig tidigare berättat för någon om min fetisch förutom min KK som är med på detta. Jag träffade honom via nätet och han tyckte det var en kul grej att testa på.

Jag gillar att använda min KK som en "offentlig toalett" då jag både urinerar och bajsar på honom. Det är som en kick rusar igenom hela min kropp och jag når klimax nästan direkt! Jag tänder även på att kleta ut det i hans ansikte och kropp..

Nu vet jag att folk kommer tycka jag är sjuk i huvudet och att jag inte är normal. Men finns det någon annan än jag som tänder på detta? Känns som jag är den ensamaste i världen.

• Svar på tråden Pinsamt problem, jag blir oerhört upphetsad av avföring
  • Kim J

Men din KK då? Han måste ju få ut nån njutning av det? Eller?

• Anonym (varför normal?)

Har en kompis som är väldigt inne på sådant. Det är inte så ovanligt som man tror. Sedan om man ska vara normal i alla lägen, är det något att sträva efter? Om du och din KK tycker ni har kul så ska ni väl fortsätta ha kul oavsett om folk anser er vara normala eller inte! Det är inte alla andra som behöver bry sig vad ni gör hemma :).

• roflmao
    Anonym (Är jag normal?) skrev 2011-07-25 10:30:20 följande:
    Nu är det såhär att jag vet att jag har en liten udda fetisch som jag egentligen mår rätt dåligt över men mitt problem är att jag blir så oerhört upphetsad av min KKs avföring. Jag har aldrig tidigare berättat för någon om min fetisch förutom min KK som är med på detta. Jag träffade honom via nätet och han tyckte det var en kul grej att testa på.

Jag gillar att använda min KK som en "offentlig toalett" då jag både urinerar och bajsar på honom. Det är som en kick rusar igenom hela min kropp och jag når klimax nästan direkt! Jag tänder även på att kleta ut det i hans ansikte och kropp..

Nu vet jag att folk kommer tycka jag är sjuk i huvudet och att jag inte är normal. Men finns det någon annan än jag som tänder på detta? Känns som jag är den ensamaste i världen.
    Så länge ni båda är med på det finns det ingen anledning att sluta. Man tänder på olika saker och avföring är en relativt vanlig fetish. 
  • Anonym (uuurk)

Herregud så vidrigt, ¨

detta måste vara ett dåligt skämt så här på kvällskvisten...??

bäst jag lämnar tråden, måste gå och Kräks

• knäckehäxa

tanken gör mig galet illamående,
    men det är ditt liv och ditt sexliv, och så länge ingen skadas av det och blir tvingad så ska du köra på :)

• saintb

Du, på fullt allvar, så kan du få både bajsa och kissa mig i munnen, samt kleta det över hela min kropp för din egna njutning. 

Säg till om du vill prata mer.. :) 

• Melle2018

Vet att detta är gammalt men har du fortfarande samma sköna känsla när de gäller bajs fetisch?? Är du singel eller är du gift och din fetisch ett minne blått??

jag har samma tankar, blir kåt av se tjejer bajsa och blir kåt av att vara deras toalett😜😜😜

• Anonym (Sök hjälp!)

Seriös störning och otroligt ofräscht!

• Anonym (Mi)

Låter inte normalt överhuvudtaget men det finns ju folk till allt idag. Sen måste det ju finnas risk för infektioner, smittor b la, kan inte vara nyttigt ur ett biomedicinskt perspektiv. 

• Anonym (Mu)
    Anonym (Mi) skrev 2023-06-17 15:14:58 följande:

Låter inte normalt överhuvudtaget men det finns ju folk till allt idag. Sen måste det ju finnas risk för infektioner, smittor b la, kan inte vara nyttigt ur ett biomedicinskt perspektiv. 

Men ändå vill så många män stoppa in snoppen i anus. 
  • Anonym (Svaret finns i äldre psykologi)

Svaret på sådant här finns antagligen i någon av Freuds alster och beror på att din mamma antingen var överdrivet ordningssam eller på att din mamma blev äcklad när du som barn bajsade och övertalade din pappa att ta hand om dig efter du bajsat istället för att göra det själv. Oavsett är det din mammas fel och hon som agerade fel under ditt anala utvecklingsstadie som orsakat detta.

• Melle2018

Å gud varför kan jag inte hitta en sån KK som du😉 Jag blir oxå väldigt upphetsad av de du blir. När du är trött på din KK så kan jag vara din toa😜😜

Svar på tråden Pinsamt problem, jag blir oerhört upphetsad av avföring