• bebiiisen

Jag är inte sugen, men han är!

Har läst här inne att det ofta som det är killen som inte är sugen. Men så är det inte här! Han vill ha sex lika ofta som innan jag blev gravid. Men jag varken har lust eller orkar. Jag försöker vissa gånger, men det känns bara bökigt och inte alls lika skönt som förut.

Nåt tips på hur man som gravid får ökad lust igen när killen är på?

• Svar på tråden Jag är inte sugen, men han är!
  • Anonym

v ill du inte alls eller är det "starten" som är jobbig? Min sambo o jag har ibland penetration med glidmedel framför tv:n när jag inte är på sexhumör. (shit va illa de såg ut i skrift:P) men oftast löser det sig när jag väl "tvingat" mig att komma igång. Däremot har jag fått lra mig att ta vara på de gånger jag vill - o då kan de bli hela natten eller en snabbis på tvättmaskinen, men det gäller att kommunicera :) Något som oxå är självklart är att han accepterar ett nej!

• Anonym

Varför har du sex om du inte vill ha det? Jag har aldrig lust och vill inte ha sex och det har jag inte heller. Varför hålla på med något som man ogillar??

• bebiiisen
    Anonym skrev 2011-07-27 20:42:53 följande:
    Varför har du sex om du inte vill ha det? Jag har aldrig lust och vill inte ha sex och det har jag inte heller. Varför hålla på med något som man ogillar??
    Det jag menar med att jag försöker är att jag försöker få upp lusten när han är sugen, men när jag inte är sugen är det svårt att "tvinga" fram någonting. Jag har ju inte sex fast jag inte vill, det är ju att gå emot sig själv!

Nu är han dock borta med jobbet så jag hoppas suget kommer tillbaka när han kommer hem igen! :)
Svar på tråden Jag är inte sugen, men han är!