• perliitaa

Någon ung med fibromyalgi??

Hej jag undrar om det finns flera unga mellan 20-30 år med fibromyalgi?
    Hur klarar ni av er vardag?? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 12:29
    Ni får gärna skriva vad ni gör under dagarna om ni är sjukskrivna eller jobbar osv.

Alla är välkomna att vara med :)

Skönt att man inte är ensam att ha fibromyalgi.

• Svar på tråden Någon ung med fibromyalgi??
  • MiScHoOo

Jag har förstått att under en graviditet varierar från person till person. Kommer ihåg smärtläkaren sa till mig bra om du kan gå rehabilteringen innan du blir gravid så att du orkar ta hand om ditt barn, men tyvärr var jag gravid och fick avbryta min rehabiltering pga mitt illamående

• perliitaa

Det är tufft att vara utan medicin men jag pluggar och då blir man så trött av det  att man inte gör läxorna. 
    Det jobbigast är nog humör svängningarna, ibland är jag jätte glad och ibland är jag så arg och irriterad.
    Med min första graviditet gick det jätte bra hade inte ont  så som jag har nu men det är nog som alla säger att det är olika för olika graviditeter. Har dock medicin här hemma som jag kan ta när jag har för ont men jag använder mig mer av min tens och träning.

Mischooo: Tråkigt att du inte kunde fullgöra rehabiliteringen den har hjälp mig massor Rynkar på näsan

• MiniMissMo

23 nyss fått diagnosen men läkarna tror det började när jag var 12 år.

Ärligt talat. Hatar denna sjukdommen då den styr över allt just nu.!!
    Dra iväg dumma sjukdom.   

• perliitaa

Jag håller med dig minimissmo det suger!!!
    Önskar att man var frisk Rynkar på näsan men det känns sköntatt inte vara ensam  Glad

Jobbar du eller studerar du??

• gravid85