• Anonym (Yum)

Ibland är jag så sugen!

Jag är en man som lever i ett förhållande med en tjej. Är 30 +. Ibland är jag så jävla sugen på att suga kuk!
    Ser man inte som varken gay eller bi men kan bli så tänd på gayporr och biporr ochh känner mig så sugen att testa.
    Hur fan ska man göra? I hemlighet för sin sambo? Göra slut? Eller bara låta det vara en fantasi?

Någon som gjort det och ångrat sig?
    Någon som gjort det och inte ångrat sig?

Mumsigt hade det varit. Tror jag....

• Svar på tråden Ibland är jag så sugen!
  • Lufsan

Jag skulle säga att prata med henne om det. Det kan ju hända att hon har en fantasi om trekant med två killar. Problemet löst!

En dag i sänder.
  • MattiasFru

Prata med henne om det? Det kan hända att hon inte har något emot att du provar, eller att ni har en trekant med en till kille. Om hon säger nej, ja då kan du börja fundera på om det är värt att göra bakom ryggen på henne

• Anonym (Yum)

Haha. Nej så väl känner jag min tjej. Aldrig skulle hon dela mig med någon annan och hon tycker bögar är äckliga. Men jag kan säga att jag har kunskapen att suga av mig själv så det kanske får räcka med det.
    Men inte så bekvämt och avslappnat dock.
    Stannar nog vid fantasi. Eller möjligt om det tar slut mellan oss att jag testar.

• Anonym

Samma här. Jag är också mycket sugen på ha killsex, framförallt att suga en snygg kuk. Jag fantiserar ofta om att suga en stor, hård och välskapt kuk.

Jag är gift sedan länge. Jag berättade för min fru om min längtan. Hon accepterade min läggning, men har ändå ingen lust att tillsammans med mig leva ut mina bisexuella drömmar.

Ibland funderar jag på att träffa någon kille i smyg, men samvetet säger stopp. Det skulle nog bli otrohet. Möjligen skulle jag vilja säga att säga att leva ut sin sexualitet  en enskild gång är en liten förmildrande omständighet. 

Svar på tråden Ibland är jag så sugen!