• Anna 01

Någon som vill följas åt under menopurbehandling??

Hej!
    Jag är en tjej som idag inte har varken mens eller ägglossning, vilket självklart gör det lite svårt att bli gravid. Jag har under ca ett års tid fått olika medicinska hjälpmedel utan något positivt resultat. Jag började med pergotime, vilket inte hjälpte någonting alls. Sen använde jag sprutor i form av puregon sprutor, som inte heller fungerar och nu till sist använder jag mig menopur. Ska spruta varje dag tills ett eller två ägg har utvecklats tillräckligt bra och sen ska jag använda mig av en ägglossningsspruta och sen förhoppningsvis ska detta resultera i ett plus.

Jag känner mig fortfarande vilse i denna djungel och humöret går verkligen upp och ner. Skulle kännas skönt att ha några att ventilera allt detta med och som går igenom samma sak. ( de som jag har berättat för försöker förstå men det är inte lätt då man inte är i situationen själv).

Så alla där ute som går igenom samma eller liknande sak som mig får gärna höra av sig så kan vi följas åt mot (förhoppningsvis) ett plus...=)

Hade även varit kul att höra från er som faktiskt har lyckas med ett plus på detta sätt.

Hälsningar
    Anna

• Svar på tråden Någon som vill följas åt under menopurbehandling??
  • annahojn

Jag vill gärna följas åt. Hur går det för dig? Kommer antagligen att påbörja min fjärde omgång imorgon. Två ggr har resulterat i ägglossning, dock minus och en gång har lett till överstimulering.

Svar på tråden Någon som vill följas åt under menopurbehandling??