Är det jag som är gnällig och jobbig?!
Känner mig så ledsen och förvirrad! Jag o min sambo har en dotter på 10 månader tillsammans. Det stora problemet i vårt förhållande har alltid varit att han allt som oftast väljer att träffa sina vänner och gå på krogen istället för att umgås med mig/våra gemensamma vänner.
Under graviditeten var det likadant och då intalade jag mig att det skulle bli bättre när barnet var fött. Idag är en sån dag när jag känner mig extremt ensam, jag o vår dotter ska åka till våra gemensamma vänner och grilla, min sambo ska ut på en krogrunda med singelpolarna.
Vi har bråkat många gånger om detta, börjar bli så trött! Känner mig ju som om jag är ensamstående emellanåt. Skäms så inför mina vänner o familj, I övrigt är min sambo en bra pappa, han tycker själv att det är helt normalt att man går ut på var sitt håll. Ska även tillägga att han uppmuntrar mig att gå ut med mina vänner, grejen är den att jag föredrar att vi gör saker tillsammans som en familj och bara ibland vill jag ut på krogen med mina tjejkompisar.
Så frågan är, är jag en gnällig bitch eller finns det fler som känner såhär? Har funderat på att separera men jag har svårt att tänka mig att vara ifrån min dotter. Suck! Känner mig så ledsen..