• Anonym (hjälp!)

inte blöt!

min kille kan kåta upp mig till tusen men hur kåt jag än är så blir jag inte blöt innan han för in den så dom första tagen kan vara jätte sträva (sköna men sträva) och sedan efter vi hållt på en stund så blir jag blöt!! vi har förspel hur länge som hälst men det hjälper inte utan jag förbli torr. min kille är rädd för att skada mig och tror att det är något fel på mig och jag vet inte vad jag ska ta mig till!! gå på glidmedel är ju inte heller så kul...Gråter

• Svar på tråden inte blöt!
  • VildVittra

Men varför är inte glidmedel kul då?

Vi får ofta använda glidmedel då jag också blir blöt efter ett tag men sällan från start.
    Skönt är det också ju med glid =)

Man är olika bara...och olika från gång till gång.

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Mini BF 18 aug 2011
  • Anonym (hjälp!)

jag är i 20 årsåldern och trodde inte man kunde ha svårt med att bli blöt så att säga vid den "unga" åldern.
    det är ju inte så kul att säga till sambon vänta lite jag ska bara plocka fram glidmedel...det är en bra lösning tillfälligt men hade inte velat ha de temponärt så att säga!!

• Anonym

Samma här... Min kille använder mycket saliv på fingrarna & för in precis innan penetrering, funkar hur bra som helst eftersom jag blir blöt bara han kommer in i mig...

• Anonym (hjälp!)

det kan ju fungera men jag är lite nojig oxå över bakterier som finns i saliven vi har aldrig sex om han inte är helt nyduchad och inte kissat innan duchen... jag vet att det kan vara lite överdrivet men jag har lite bakterierfobi tyvärr!

• Anonym

Då är det nog glidmedel som gäller...

• Anonym (hjälp!)

okej! tack för råden!

• Anonym

Du kan iofs testa barnolja istället för glidmedel, skonsamt mot huden & väldigt mkt billigare än glidmedel...

• Bystomanen

slickar han också?....brukar blöta upp det .....ett litet tipps......Tungan ute

Svar på tråden inte blöt!