• Katjan

    Nya vänner i Södertälje

    En tråd för oss som vill lära känna nya vänner i Södertälje.

    Helt enkelt en tråd för oss som faktiskt vill ses och hitta på saker, inte bara prata på nätet.

  • Svar på tråden Nya vänner i Södertälje
  • AE84

    Hallå rebecku!  Har varit lite för tyst här i tråden, får se till att få fart på den!

  • Icis86

    Hej igen!
    Ja, det är lite dålig pyr här inne ;)
    Väntar fortfarande på att min lilla sessa ska komma. 2 veckor till bf så vi får se om hon behagar titta ut snart!
     

  • AE84

    Vad spännande att snart få se din tjej, hoppas allt går bra, Icis! Själv firar jag halvvägs (v.20) i helgen, jippie

  • rebecku

    Är gravid nu i v.15, så väntar barn i början av December. Vore jättekul att lära känna folk här i södertälje som antingen har barn eller är gravida. Mina barn vill även lära känna nya kompisar :))

  • Icis86

    Hej igen!! Sorry men jag har inte för varna att gå in här och kolla! Får bli bättre! Jag träffas som sagt gärna Julia är nu ute och har bliviy hela 3 månader!

  • et3vema

    Ja det är ju inte jättemycket aktivitet här inne ;) Jag ses också gärna. Har ju en son som nu är 15 månader, och är gravid i v 19, så en till tittar ut i december.

  • AE84

    Här väntar vi oxå på bebis, v37 nu :) kul om det kan bli mer fart här med träffar irl.

  • et3vema

    Gick in i v 31 igår, nu är det inte så långt kvar! Det blir kejsarsnitt för mig, 6/12 är det dags! :)

Svar på tråden Nya vänner i Södertälje