• Anonym

Om du har ljugit blir du då förvånad när du får nobben?

Jag hänger på en del dejtingsidor för vuxna alltså med inrikting på sexuella kontakter. Jag är singel och går sällan ut på krogen och har fula kollegor så det är ett bra alternativ.
    Jag har ganska höga krav. Eller höga och höga är de väl inte men jag är väldigt bestämd med vad jag söker.
    Inte för mycket kroppsbehåring. Inte skallig eller flint. Över 190 cm lång. Absolut inte överviktig eller för smal utan vältränad ska han vara. Inte mustasch och inte fula tänder. Absolut inte ovårdad eller ful hy.
    Kortklippta naglar. Kuk över 20 cm lång och minst 15 cm i omkrets.
    Som tjej på marknaden kan man ställa den här typen av krav och i mitt fall är det inte orimliga krav för jag tänder nämligen inte på vem som helst. Jag är heller inte ful som stryk så varför skulle jag nöja mig med någon som är det?

Sedan början av månaden har jag nu träffat 7 st killar. 5 av dem har varit riktigt bra killar och de har passat väl in på de krav och önskemål jag har haft. Sedan har det varit två st riktiga idioter som tror att man ska bortse från deras lögner. 

En av dem var tex inte över 170 cm, minst 100 kg, missfärgade och sneda tänder, minst 10 år för gammal och kuken var helt klart mindre än medel (max 10 cm vid stånd). Innan den riktiga träffen har jag begärt att få träffa dem bland folk på Truve för då får jag se om det är något att ha. Jag har såklart också krävt att få se bild innan men i det här fallet hade han visat upp en bild som var 20 år gammal. Jag var ärlig och sa att jag var besviken och att jag inte ville ha mer kontakt men han kunde inte förstå hur jag kunde vara så ytlig och bla bla bla. Vad då ytlig? Alla har vi väl saker som vi tänder mer på och alla har vi väl saker vi uppfattar som direkt avtändande. Lögner, för stor åldersskillnad, fetma, fula tänder och för liten kuk är för mig direkt avtändande.
    Varför kommer man ens på tanken att ljuga för någon man har för avsikt att träffa?

Stolpskott nr 2 såg visserligen ganska okej ut om man bortser från alla äckliga finnar och kuken som inte höll måttet. Visst han kan inte rå för att han har finnar men för den sakens skull vill jag inte ta på dem eller ha dem nära mig. Det är avtändande helt enkelt. Hur kommer det sig att de missbedömer sin egen kukstorlek så pass kraftigt? Tror de inte att jag märker det eller tror de inte att jag inte har något att jämföra med?
    Även han blev väldigt stött när jag sa att jag inte var intresserad och enligt honom borde jag ha gått med på något slags barmhärtighetsknull bara för att han hade åkt 27 mil för att träffa mig på stranden.

Det är väl inget fel på mindre eller normalstora kukar men jag föredrar när det svider och gör ganska ont. Det ska verkligen kännas att man har blivit fylld och att den tar i botten. En normalstor kuk känns bara helt vanligt och det är inte det jag är ute efter. Jag vet också att det finns killar som har en bit över 20 cm. Jag har faktiskt fått mäta några st och har fått se i cam när de mäter själva och det känns ju helt klart att de är mycket stora. 

Finns det fler som har råkat ut för lögnare och idioter eller hör du till den skaran som själv ljuger?
    Hur har de reagerat när de har fått nobben? Om du är den som ljuger, hur reagerar du själv när du får kalla handen?

• Svar på tråden Om du har ljugit blir du då förvånad när du får nobben?
  • Anonym

Jag är nyfiken på varför du lät 100 kgs killen på 170 cm med sneda tänder komma så långt att du såg hans kuk? Själv hade jag nog dissat honom långt innan den fasen.

Hur som helst förstår jag att du nobbar de som bara hittar på, och jag tycker inte att du ska ligga med någon som du inte vill ligga med för att "vara snäll", men det verkar inte som att du har problem att säga nej, och det är ju förstås positivt.

Hoppas du slipper fler knäppisar!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-31 18:25:00 följande:
    Jag är nyfiken på varför du lät 100 kgs killen på 170 cm med sneda tänder komma så långt att du såg hans kuk? Själv hade jag nog dissat honom långt innan den fasen.

Hur som helst förstår jag att du nobbar de som bara hittar på, och jag tycker inte att du ska ligga med någon som du inte vill ligga med för att "vara snäll", men det verkar inte som att du har problem att säga nej, och det är ju förstås positivt.

Hoppas du slipper fler knäppisar!
    Vi hade kommit överens om det röda bandet på väskorna och sedan visste han ju hur jag såg ut så han skämdes inte direkt för att tåga fram direkt och presentera sig. 

Lite trist när man råkar ut för dem, men som du sa så har jag inga problem att säga nej. Synd bara att de ska opponera sig när de får nobben trots att det är de själva som har sett till att det blir så. 
  • Agapi

De var ju inte hur du visste att de var han Anonym #1 frågade utan varför du lät de gå så långt att du såg hans kuk om han hade alla dessa "fel" du såg långt innan.

Tycker de verkar lite små konstigt att ha så strikta krav, men samtidigt ser jag absolut inget fel med att välja att dejta de man faktiskt tänder fysiskt på. Får väl hoppas du hittar fler som uppfyller alla krav. Tycker också de är knäppt att ljuga om helt uppenbara saker, men de e ganska ordentligt vanligt vid internet dejting säger min erfarenhet.

• Anonym
    Agapi skrev 2011-07-31 19:10:43 följande:
    De var ju inte hur du visste att de var han Anonym #1 frågade utan varför du lät de gå så långt att du såg hans kuk om han hade alla dessa "fel" du såg långt innan.

Tycker de verkar lite små konstigt att ha så strikta krav, men samtidigt ser jag absolut inget fel med att välja att dejta de man faktiskt tänder fysiskt på. Får väl hoppas du hittar fler som uppfyller alla krav. Tycker också de är knäppt att ljuga om helt uppenbara saker, men de e ganska ordentligt vanligt vid internet dejting säger min erfarenhet.
    Truve är en naturiststrand där man är avklädd. Alltså såg jag hela hans nakna kropp vid första mötet. 
    Det är ett bra sätt att få spana in varandra på, speciellt om man misstänker att det finns något att dölja. 
  • Anonym

du framstår ju inte som särskilt sympatisk, som person, men det vet du säkert. Men var och en blir salig på sin tro. Så.. Du är ju ärlig iaf.

Men det där med kukstorleken.. alltså: om du såg kukarna i icke-erigerat tillstånd, så kan du inte säga något alls om hur stora dom blir i erigerat. Hur mkt storleken förändras på en kuk från slak till erigerad, varierar extremt mkt.
    En del växer den bara några cm, på andra mer än dubblas storleken. Är lite som magi nästan.. *skratt*

Jag antar att dom inte gick med erigerad kuk på badstranden.. Eller??

• Anonym (Snickeri)

Har precis samma undringar som de övriga här. Springer de omkring med stånd på stranden eller är det något som sker så fort de får syn på dig? Själv skulle jag inte träffa någon på en nakenstrand, känns som at de kommer för nära inpå mig innan jag bestämt mig för att de är tillräckligt trevliga och ok i skallen för att jag vil gå vidare. Könsorganet blir väl det sista jag bedömer. Men visst har jag dissat killar för att de inte räckte till där.

• Anonym (A)

Du verkar vara en väldigt beräknande människa som vill ha första dejten på en strand för att se om dom har något att dölja!! Alla har skavanker och det du tar upp om att dina kollegor är fula, om dom passade in i din mall om hur man ska se ut hade du hoppat i säng med dom? Ytlighet finns det gott om tyvärr men din slår alla rekord. Hade varit roligt att se hur du själv ser ut.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-31 19:57:34 följande:
    du framstår ju inte som särskilt sympatisk, som person, men det vet du säkert. Men var och en blir salig på sin tro. Så.. Du är ju ärlig iaf.

Men det där med kukstorleken.. alltså: om du såg kukarna i icke-erigerat tillstånd, så kan du inte säga något alls om hur stora dom blir i erigerat. Hur mkt storleken förändras på en kuk från slak till erigerad, varierar extremt mkt.
    En del växer den bara några cm, på andra mer än dubblas storleken. Är lite som magi nästan.. *skratt*

Jag antar att dom inte gick med erigerad kuk på badstranden.. Eller??
    Man brukar se väldigt snart på en slak kuk om den har potential att komma upp i de måtten jag vill ha både när det gäller omkrets och längd. Jo, det är väldigt vanligt att männen på den stranden har stånd och speciellt om de lägger fokus på vad som försigår i vassen eller buskagen. Det hör till vanligheterna att vissa människor tar sig friheten att ha sex på den stranden. Den första mannen som var ett stolpskott hade stånd redan när han kom fram. Stolpskott nr två fick stånd efter ett tag. Jag antar att de beror på att det blir ganska laddat när man träffs så i en avklädd miljö-
    Anonym (A) skrev 2011-07-31 21:11:44 följande:
    Du verkar vara en väldigt beräknande människa som vill ha första dejten på en strand för att se om dom har något att dölja!! Alla har skavanker och det du tar upp om att dina kollegor är fula, om dom passade in i din mall om hur man ska se ut hade du hoppat i säng med dom? Ytlighet finns det gott om tyvärr men din slår alla rekord. Hade varit roligt att se hur du själv ser ut.
    Det är ju inte så ovanligt att människor ligger med sina kollegor. Nu råkar det vara så att ingen av mina kollegor faller mig i smaken, men om någon av dem gjorde det hade jag nog inte tvekat. Det är ju ändå bara sex och det brukar sällan bli komplicerat då.
    Jag är inget utöver det vanliga. Ganska lång, normalviktig, en liten b-kupa, långt mörkt lockigt hår och gröna ögon. Inte felfri, men mina fel och brister framgår på mina kontaktsidor. Jag ljuger inte för dem som kontaktar mig och det står dem helt fritt att välja bort mig om jag inte faller dem i smaken. Jag skulle aldrig kalla den som inte tänder på mig för ytlig för man kan inte tvinga sig själv att tända på en viss typ av kropp.
    Anonym (Snickeri) skrev 2011-07-31 20:18:31 följande:
    Har precis samma undringar som de övriga här. Springer de omkring med stånd på stranden eller är det något som sker så fort de får syn på dig? Själv skulle jag inte träffa någon på en nakenstrand, känns som at de kommer för nära inpå mig innan jag bestämt mig för att de är tillräckligt trevliga och ok i skallen för att jag vil gå vidare. Könsorganet blir väl det sista jag bedömer. Men visst har jag dissat killar för att de inte räckte till där.
    Visst kommer man nära inpå, men för mig är det en klar fördel. Då ser jag direkt om han är något att ha. Träffas man på ett fik eller liknande så vet jag inte först han har kläderna av och att nobba då kan sätta djupa spår i självkänslan för då är jag ju på tills jag får se vad som finns där under. På Truve är det skillnad. Där är man naken redan från början och det känns naturligt. Jag behöver inte konversera med honom utan jag kan se direkt om jag är på eller inte. På det viset vinner vi båda tid. Är det något att ha så pratar man, solar och badar en stund och sedan beger man sig till hemmet eller hotellet och så tar man det därifrån. 

Svar på tråden Om du har ljugit blir du då förvånad när du får nobben?