• Anonym (Jenny)

Om jag flirtar med dig på en middag/fest, hur reagerar du?

Om jag kvinna och du kvinna träffas på en gemensam middag eller fest. Om jag finner dig otroligt attraktiv och vi pratar länge under kvällen, skrattar och kommer in på djupa diskussioner. Som sagt jag finner dig otroligt attraktiv och längre in på kvällen berättar detta för dig. mest för att jag vill att du ska veta vilken vacker, rolig, sexig, smart ja attraktiv kvinna du är. Hur reagerar du på detta?

Du vet inget om min läggning och jag vet ingen om din läggning. 

• Svar på tråden Om jag flirtar med dig på en middag/fest, hur reagerar du?
  • Anonym (anon)

Smickrad, men sen hade det stannat där eftersom jag inte är intresserad av andra kvinnor på det sättet. Har fått höra av en av min makes kollegor att jag är vacker och väldigt sexig (efter en fest som vi var på) och blev smickrad och glad. Bryr mig inte om hennes läggning, hon kan vara bi eller hetero, utan tog det som en komplimang som jag ännu gläds utav.

• Anonym (anon)

Tillägg: Jag glömde ju skriva att den komplimangen tog jag verkligen till mig eftersom den kom av en kvinna som inte hade någon baktanke så den var helt ärlig.

• Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2011-08-01 21:21:07 följande:
    Om det är så att ni är lika attraherad av den andra kvinnan tillbaka skulle ni kunna tänka er att det hela leder till en kyss. Och kanske lite mjukt hångel. Bara för att vara spontant och att situationen känns rätt?
    Jaa fast jag hade nog kollat med min sambo först... kanske, ifall det inte blivit för spontant =P Men han skulle nog inte ha något emot det.
  • Anonym (Elise)

Smickrad och lite delad, jag hade gärna sett att det hänt något senare och min man har godkänt sex med andra kvinnor men hade ändå känt en oro för hur han skulle känna.

• Anonym (wiii)

jag hade försökt sett till att vi vart ensamma nånstans ;)

• Pernilla75

Jag skulle bli överraskad och smickrad.

Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • Tazzme

Jag hade blivit glad och väldigt smickrad. Men eftersom jag är gift så hade det nog inte lett vidare Glad

• pluppfamiljen

Hade flörtat tillbaka släpat hem dig och hånglat upp dig i brygga om du tillät det  

Blivande 6 barns mamma
  • Agridulce

Jag blir glad.
    Skulle jag dessutom känna attraktion hade jag flirtat tillbaka.

Naughty by nature
  • Anonym

Hade sagt att jag tyvärr är upptagen redan men uppskattat uppmärksamheten.. Hade jag varit singel hade jag bara blivit smikrad och om jag gillar dig hade jag klart hånglat lite och kanske gått längre.. Man måste ju våga testa allt här i livet och vem vet, kanske skulle jag gilla det!?!

• Agridulce
    Anonym (Jenny) skrev 2011-08-01 21:21:07 följande:
    Om det är så att ni är lika attraherad av den andra kvinnan tillbaka skulle ni kunna tänka er att det hela leder till en kyss. Och kanske lite mjukt hångel. Bara för att vara spontant och att situationen känns rätt?
    Absolut!
    Naughty by nature
  • Anonym (Smickrad)

Jag skulle bli glad och smickrad och generad oavsett om jag fick komplimangen av en man eller en kvinna. Något mer skulle det inte leda till i något fall eftersom jag är trogen min respektive.

• Anonym

Glad smickrad och säger tack, tycker jag om dig så kan jag fälla en fin kommentar tillbaka.

• Mrs F

Jag flirtar med all säkerhet tillbaka och tycker nog att du är minst lika läcker som du tycker att jag är. Du kommer inte att missa att jag är intresserad av mer, så att säga...

Svar på tråden Om jag flirtar med dig på en middag/fest, hur reagerar du?