• Anonym (Första)

Första tjejen

Har förälskat mig i en tjej... Allt är toppen, funkar bra meeen...  vågar ej slicka...Har bara varit med män, så.. hur gör man..dum fråga men sååå rädd o göra bort mig,,, HON ät GRYM. Har gått 6 månader o känner att snart måste jag ta steget,,,

• Svar på tråden Första tjejen
  • Anonym (lilla bi)

Hej TS! Jag förstår ditt problem. Var själv i samma sits för några år sedan. Jag kände också osäkerhet för att slicka första gången. Men jag gjorde det bara..försökte att inte tänka så mycket, bara göra det. Jag kan lova att du kommer att känna dig nöjd med dig själv efteråt ;)  Kram och lycka till!

• Binary

Som man som faktiskt har stolthet i att ge oralsex (notera, stolthet, inte "hörru, jag kan slicka i timmar") så är
    mitt bästa tips att inte "fastna" på samma ställe, lek med tunga och läppar och fingrar.

Som kvinna borde du ha en fördel gentemot mig då du har en bättre kännedom om det kvinnliga
    könet och hur det fungerar generellt, även om det inte fungerar lika för alla.

Släpp kraven, testa dig fram, lek Det är dom bästa tipsen jag kan komma på spontant.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (S)

Kunde du allt när det gällde män första gången?
    Det tror ju inte jag.
    Alla är ju nybörjare första gången.

• Rikard

Hur gillar du själv att bli slickad? Prova det, läs av reaktionerna och anpassa slickandet.

• Anonym (Första)

Med en kille första gången var både så nya hehe så då tänkte jag ej så mkt..men hon har så mkt erfarenhet..o e GRYM hihi...

Men ja.... bara göra det då...

Tack  :)

• Binary
    Anonym (Första) skrev 2011-08-05 08:29:09 följande:
    Med en kille första gången var både så nya hehe så då tänkte jag ej så mkt..men hon har så mkt erfarenhet..o e GRYM hihi...

Men ja.... bara göra det då...

Tack  :)
    Precis som i Nike reklamen... Just Do It! :-P
    Lycka till och ha så trevligt och skönt som det bara går
  • Anonym

Tänk efter vad du brukar gilla och försök göra samma med henne. 
    Man brukar höra, se och känna vad hon gillar och om hon inte gillar något kommer hon säkert att ge lite små vinkar. Även om man är aldrig så erfaren slickare gör man ibland saker som just den här tjejen inte gillar.

Försök komma ihåg vad hon brukar göra på dig. Jag vet att fokus inte ligger på teknik när man tar emot men något kanske du kommer ihåg. Oftast gör man på sin älskade det man själv gillar att känna.

Om du är osäker ändå kan du väl alltid fråga henne hur hon vill bli slickad och kanske be henne leda dig i början.

• Anonym (Första)

Hejsan!

Jag var i din situation för inte så längesen, dock hade jag och tjejen hållt på aningen längre än ni två :) Men hon gav mig men jag hade aldrig gett henne eller någon annan tjej och var oxå nojjig för att jag skulle göra fel. Jag ville verkligen (även om jag var lite rädd för att de inte skulle vara bra) och tillslut lät hon mig. De första du kan göra är att prata med din partner, vet hon att du vill och vill hon att du gör det? Prata med henne iaf och säg att du är rädd för att göra fel eller att hon inte ska gilla det. Och be henne hjälpa dig undertiden, att hon säger hur hon vill ha det och vart. Man märker ju oftast vad dom gillar och inte :)  Sen är det bara att göra det ;) Det är inte så svårt och med hennes hjälp så kommer det gå bra! Jag fick iaf höra att jag var grym och de verkade som jag hade gjort det innan vilket är bra komplimanger tycker jag :D 
    Så gör inte för stor grej av det utan bara gör det. Men prata som sagt med din partner först så blir det lite mer avslappnat!

Lycka till! :) 

• Anonym (ghjk)
    Anonym (Första) skrev 2011-08-06 23:40:10 följande:
    Hejsan!

Jag var i din situation för inte så längesen, dock hade jag och tjejen hållt på aningen längre än ni två :) Men hon gav mig men jag hade aldrig gett henne eller någon annan tjej och var oxå nojjig för att jag skulle göra fel. Jag ville verkligen (även om jag var lite rädd för att de inte skulle vara bra) och tillslut lät hon mig. De första du kan göra är att prata med din partner, vet hon att du vill och vill hon att du gör det? Prata med henne iaf och säg att du är rädd för att göra fel eller att hon inte ska gilla det. Och be henne hjälpa dig undertiden, att hon säger hur hon vill ha det och vart. Man märker ju oftast vad dom gillar och inte :)  Sen är det bara att göra det ;) Det är inte så svårt och med hennes hjälp så kommer det gå bra! Jag fick iaf höra att jag var grym och de verkade som jag hade gjort det innan vilket är bra komplimanger tycker jag :D 
    Så gör inte för stor grej av det utan bara gör det. Men prata som sagt med din partner först så blir det lite mer avslappnat!

Lycka till! :) 
    Svarar du på din egen ts?
  • Anonym (S)
    Anonym (ghjk) skrev 2011-08-07 09:15:40 följande:
    Nä så skulle det stå trådstartaren i nicket.....
    De har bara råkat välja samma anonyma namn.
  • Anonym (Första)

Tack så mycket... får se hur det går nästa gång.. Blev för nervös i helgen...hmmmm

• Anonym (Första)

jag bangade...ååååå vad e det med mig???

• Binary
    Anonym (Första) skrev 2011-08-10 11:49:40 följande:
    jag bangade...ååååå vad e det med mig???
    Nervositet kallas det, och det kan vara en bra sak om man inte egentligen är riktigt säker på att det är det man vill.
  • Anonym (Bumble Bee)

Jag har bara slickat en enda tjej hittills men det var ju heeelt underbart! Skrattande Visste verkligen inte vad jag gjorde men hon verkade definitivt uppskatta det... Vi var visserligen båda väldigt oerfarna så vi var väl på ungefär samma nivå, dock var hon så härlig att det kändes som hon aldrig gjort annat.

Jag har alltid gillat att ge oralsex till killar och aldrig känt mig hämmad på det planet. När det väl var dax för en tjej så var jag så nyfiken att jag knappt tvekade! Jag gjorde ungefär så som jag själv skulle vilja ha det, som andra har tipsat om. Jag var även orolig för att jag inte skulle gilla doften och smaken, men jag tycker det är bättre än killar!

När du ger dig på det första gången kanske du kan testa lite grann bara? Typ smaka lite och känna hur det känns? Målet kanske inte behöver vara att ge henne orgasm just då första gången, så minskar du pressen på dig själv lite Solig

• Anonym (Första)

tack.. men shiiit pressen blir större för varje gång tycker jag.. Inte för att hon säger nåt men för mig själv....Ååååå asså...hehehe... aja...

• Anonym (Första)
    Anonym (ghjk) skrev 2011-08-07 09:15:40 följande:
    Haha oj sorry, råkade visst ta samma namn som TS ;)

Har du pratat med din tjej om detta? För du vill men blir för nervös?
    Nervös är man ju alltid första gången det kommer till något. Har du testat att gå neråt med pussar? Alltså mage, höfter, lår, insidan lår och sådär? Det kan vara ett sätt för dig att få släppt nervositeten lite, att du är nära men inte just där. Du blir lite mer "hemma" på området. Det hjälpte mig, gjorde de flera gånger men inte mer för jag visste inte om jag fick för henne, tillslut när hon sa att jag fick var ja inte nervös alls! Sen kanske de kan vara lite retligt mot henne om du är nära men inte ger henne men det är ju bara att prata om det, jag lovar att hon kommer förstå!

Håll oss uppdaterade! :D

Svar på tråden Första tjejen