Odd Pixie skrev 2011-08-19 12:12:18 följande:
Jag skulle enbart döda om alternativet var att jag eller mitt barn blev dödade - dvs. i självförsvar.
Om mitt barn blev våldtaget eller liknande så skulle jag INTE döda, utan anmäla och använda nödvändigt våld för att få bort personen om jag befann mig där medan det hände (men jag skulle säkert haft god lust att döda!).
Om ditt barn,
Pixie, ( dotter ? ) blev kidnappat och mannen som fört bort din unge hållit henne inlåst i en fuktig källare i 10 dygn. Hon har intet fått att dricka eller äta. Under tiden har han våldtagit din dotter
flera gånger dagligen, vaginalt och analt, och dessutom misshandlat henne svårt, bla annat brutit båda hennes armar
och samtliga fingrar, han har bränt henne på ett 30-tal ställen, och skurit henne på lika många, dock inte djupare än att hon inte skulle förblöda. Han har skickat dig väldokumenterade inspelningar dagligen av
allt han gjort med din dotter, och framför allt
hur han gjort det.
Du,
Pixie, har fått ett tips om
var förövaren håller din dotter fången, du åker direkt dit ( visar sig vara i en fastighet 100 meter från ditt eget hem)
och hittar din dotter. Du hittar henne med kidnapparen i full gång med ytterligare en anal våldtäkt samtidigt som han roar sig med att släcka cigarettfimpar på din dotters rygg, detta ser du när du öppnar dörren till källarlokalen du träder in i.
Du har en
taser samt en
fjäderbatong med dig. Blir det bara en anmälan här,
Pixie. Eller blir det nåt helt annat ???